مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های معاون حقوقی و انضباطی این باشگاه واکنش نشان داد و اعلام کرد مدارک زیادی را در دادگاه رو خواهد کرد.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اظهارات محسن بزرگی، معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال که گفته بود «روشن» این بار با مشت آهنین باشگاه روبه‌رو خواهد شد، گفت: او اسم بزرگی دارد، اما خودش کوچک است که این حرف‌ها را می‌زند. ضمن اینکه باید بگویم در باشگاه استقلال حکم داشتم و من هم شکایت خواهم کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: چند روز است درگیر مراسم درگذشت پدرم هستم، اما مطمئن باشید پس از پایان این مراسم‌ها به کمیته انضباطی خواهم رفت تا از آقایان شکایت کنم.

مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: جانم را برداشتم و فرار کردم. فقط به خاطر مردم آمده بودم و آنها کسانی هستند که می‌دانند من در این باشگاه چه کارهایی انجام داده‌ام و چه عشقی به آنها دارم. با این حال کاری می‌کنم که آقایان دیگر جرأت نکنند ساعت ۶ بعدازظهر یواشکی از کسی پول بگیرند.

روشن در پاسخ به این سؤال که چه کسی از چه کسی پول گرفته است، گفت: مربیانی بودند که این کار را کردند. بعضی چیزها هست که باید پیش خودم محفوظ بماند و خیلی مدارک وجود دارد که در دادگاه رو می‌کنم. آنقدر از این مسائل و مدارک‌ داشتیم و رو کردیم که آخر به ضرر خودمان تمام شد، اما این بار آنها را در دادگاه ارائه خواهم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )