مهاجم ۲۲ ساله بیانکونری می‌گوید به شایعات مطرح شده حول جدایی پوگبا از این تیم و پیوستن ایگواین به بانوی پیر توجهی ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو دیبالا در گفت‌و‌گو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: حتی اگر پوگبا از جمع ما جدا شود، خیلی زود است که بخواهم خودم را رهبر یوونتوس در زمین بدانم. این در حالی است که ما در تیم بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند یووه را رهبری کنند، اما این را می‌توانم تضمین کنم که هر باری که در ترکیب یوونتوس قرار گرفتم، تمام تلاشم را برای این تیم به کار بگیرم و با سبک بازی‌ام به تیم کمک کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: توصیه‌ای برای پوگبا ندارم و آخرین نفری خواهم بود که در صورت لزوم به او توصیه خواهم کرد. پل بازیکنی فوق‌العاده قدرتمند است و در نهایت خودش باید در خصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. این موضوعی است که به باشگاه مربوط می‌شود و تنها می‌توانم بگویم که از بازی در کنار پوگبا خوشحالم و قطعاً در یوونتوس کسی نمی‌خواهد پل از این تیم جدا شود.

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر همچنین در خصوص شایعه پیوستن هموطنش به یووه اظهار داشت: این روزها اخبار زیادی در خصوص پیوستن ایگواین به یوونتوس شنیده‌ام، اما خودم این شایعات را که در روزنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده را نمی‌خوانم. تنها به تمرینات خودم فکر می‌کنم و در حال انجام تمرینات سنگینی هستیم تا برای فصل جدید آماده بشویم. با این اوصاف مجال فکر کردن به موضوع دیگری باقی نمی‌ماند.

دیبالای ۲۲ ساله تأکید کرد: البته من و ایگواین دوستان خیلی صمیمی و اغلب با هم در تماس هستیم. این شانس را داشتم که با گونزالو در تیم ملی آرژانتین آشنا شوم، اگرچه هیچ‌گاه فرصت بازی در کنار او برایم فراهم نشد و تنها به عنوان جانشین وی وارد زمین شدم.

وی در تأیید اظهارنظر اخیر آلگری که گفته بود یوونتوس حالا در جمع چهار تیم برتر اروپاست، اظهار داشت: ما یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان را در اختیار داریم. این نتیجه‌ای هم نیست که تازه به آن رسیده باشم و پس از پایان فصل اخیر، پیش از اینکه به تعطیلات بروم به آن اشاره کردم. در ایتالیا، یوونتوس چند سالی است که به طور متوالی به قهرمانی می‌رسد و امیدوارم همین رویه را در پیش بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.