کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از قهرمانی کشورش در پانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا به افزایش شانس خود برای کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو کمتر از دو ماه پس از کسب مهمترین افتخار فوتبال باشگاهی دنیا به همراه رئال‌مادرید و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک امتیاز بزرگ دیگر برای کسب چهارمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش کسب کرد زمانی که با پرتغال، شگفتی بزرگ را رقم زد و قهرمان یورو ۲۰۱۶ شد.

رونالدو اگرچه به سبب مصدومیت، در فینال یورو نتوانست بیش از ۲۴ دقیقه بازی کند اما هم‌تیمی‌هایش نگذاشتند زحماتی که او در مراحل قبلی به خصوص در بازی برابر ولز در مرحله نیمه نهایی - جایی که یک گل زد و یک گل هم ساخت - به هدر برود و در نبود کاپیتان تیم‌شان میزبان را با تک گل ادر در وقت‌های اضافی یک بر صفر شکست دادند و اولین قهرمانی‌‌شان در یک تورنمنت بزرگ را به ثبت برسانند.

شانس رونالدو برای کسب توپ طلا با اضافه شدن یک قهرمانی معتبر در رده ملی به کارنامه افتخارات او - چیزی که هنوز در کارنامه رقیب اصلی‌اش لیونل مسی دیده نمی‌شود - او را به پیشتاز کورس کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال تبدیل کرده و این موضوعی بود که جدی‌ترین رقیب او برای کسب این جایزه، آنتوان گریزمان (مهاجم تیم ملی فرانسه) هم به آن اذعان داشته است.

رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمانی او با پرتغال در یورو ۲۰۱۶ به اضافه شدن چهارمین توپ طلا به موزه افتخاراتش منجر خواهد شد یا خیر، گفت: این قهرمانی به من برای کسب توپ طلا کمک خواهد کرد اما زندگی در دغدغه بردن توپ طلا خلاصه نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.