سرمربی پیشین مارسی که قرار بود از تابستان امسال هدایت لاتزیو را برعهده بگیرد، چند روز پس از امضای قرارداد با این تیم از تصمیم خود پشیمان شد و استعفایش را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارسلو بیلسا تنها دو روز پس از امضای قراردادش با باشگاه لاتزیو برای هدایت آبی‌پوشان شهر رم، استعفایش را اعلام کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی شیلی و اتلتیک بیلبائو روز چهارشنبه به‌طور رسمی از سوی باشگاه لاتزیو به‌عنوان سرمربی فصل آینده این تیم معرفی شد، اما ظاهراً او از تصمیمش پشیمان شده است.

بیلسای ۶۰ ساله پیش از این گفته بود که روز شنبه (فردا) همراه با دستیارانش به رم سفر خواهند کرد تا تمرینات پیش‌فصل بازیکنان لاتزیو را آغاز کنند، اما حضور او در زمین تمرینی فرمولو به تعویق افتاد و اکنون اعلام شده که استعفایش را از سرمربیگری لاتزیو به اطلاع سران این باشگاه رسانده است.

به‌دنبال این اتفاق، باشگاه لاتزیو، سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم جوانان باشگاه را به‌طور موقت به‌عنوان سرمربی تیم اصلی باشگاه منصوب کرده ضمن اینکه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که از حقوق خود در قرارداد نقض شده‌‌اش از سوی بیلسا دفاع و از این مرد آرژانتینی شکایت خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.