سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور احسان حاج‌صفی در شهر اصفهان هیچ ارتباطی با باشگاه سپاهان ندارد و تا این زمان هیچ گونه صحبتی با این بازیکن انجام نشده است.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به شایعات به وجود آمده درباره ارتباط حضور احسان حاج‌صفی در اصفهان و بستن قرارداد این بازیکن با تیم سپاهان اظهار داشت: حضور این بازیکن در اصفهان هیچ گونه ارتباطی با باشگاه سپاهان ندارد و تا الان هیچ گونه صحبتی با این بازیکن برای بازگشت به تیم صورت نگرفته است.

وی درباره خرید بازیکن تا انتهای فصل نقل و انتقالات افزود: احتمال خرید بازیکن در ادامه فصل نقل و انتقالات برای ما بسیار کم است ولی با این حال سرمربی تیم است که مشخص می‌کند که به بازیکنان دیگری نیاز دارد یا خیر.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره آمادگی بازیکنان و اردوهای برگزار شده این تیم بیان کرد: تیم یک هفته در شهرکرد اردو بود و ۲ بازی تدارکاتی انجام داد، بازیکنان امروز و فردا استراحت کرده و دوشنبه به تمرین بازمی‌گردند بازیکنان با حضور در اردوها در حال رسیدن به آمادگی جسمانی هستند و برای آمادگی بیشتر قصد داریم یک سفر به کشور اوکراین داشته و چند بازی تدارکاتی را انجام دهیم.

وی با اشاره به شرایط فعلی تیم سپاهان و پیش‌بینی فصل آینده گفت: تیم هنوز به ترکیب اصلی دست نیافته است و قصد ما در فصل آینده، رسیدن سپاهان به جایگاه اصلی در لیگ است و امیدواریم در ادامه بتوانیم بار دیگر سهمیه آسیا را نیز کسب کنیم.

اخوان با اشاره به صحبت‌‌های موجود پیرامون مشکلات مالی سپاهان و کمبود بودجه این تیم در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: اگر تیم با مشکلات مالی مواجه بود، مطمئناً لیست بازیکنان را برای لیگ رد نمی‌کرد ولی باید ذکر کرد که برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات واسطه‌های احتمالی حذف شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.