سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: یک بازیکن دورگه آرژانتینی و فرانسوی مدنظر باشگاه نفت آبادان قرار دارد که امور مربوط به انتقال آنها را انجام می‌دهیم.

غلامحسین امین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط اردوی نفت آبادان در شمال کشور گفت: بازیکنان ما پس از حضور در سوادکوه راهی بابلسر شدند و تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند. در ادامه تمرینات اعضای تیم فردا یک جلسه تمرین می‌کنند و عصر همین روز به تهران سفر می‌کنم و سپس به ابادان بازمی‌گردم.

وی در مورد وضعیت مذاکرات با بازیکن کره‌ای مدنظر نفت آبادان خاطرنشان کرد: این بازیکن تقریبا کارهای انتقالش به نفت نهایی شده و فردا برای دادن تست پزشکی و انجام مربوط به عقد قرارداد راهی ایران می‌شود. او در پست هافبک وسط بازی می‌کند.

سرپرست نفت آبادان در مورد بحث جذب مهاجم خارجی عنوان کرد: یک مهاجم آرژانتینی، فرانسوی مدنظر باشگاه قرار دارد که مذاکرات لازم برای حضور او در ایران در حال انجام شدن است.

وی در رابطه با وضعیت حنیف عمران‌زاده گفت: عمران‌زاده حرفش را به طور مستقیم به ما نمی‌زند و فقط در مطبوعات صحبت می‌کند. نادر دست‌نشان این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و می‌گوید او دیگر به دردش نمی‌خورد چراکه بازیکنی که در تمرینات نمی‌آید و این رفتارها را انجام می‌دهد نمی‌تواند به تیم کمک کند به هر حال او در اختیار باشگاه است و به زودی وضعیتش مشخص خواهد شد.

وی در پایان گفت: در روزهای اخیر مصطفی احمدی یک مدافع نیجریه‌ای و عقیل اعتمادی را جذب کردیم. دست‌نشان در حال بررسی وضعیت یکی دو بازیکن دیگر است تا در صورت امکان آنها را جذب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.