هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:برای پوشیدن شماره ۸ از حسین بادامکی رخصت می‌گیرم.

محمدرضا خرسندنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص پیوستنش به پدیده و شرایط این تیم گفت: خدا را شکر می‌کنم که به شهر خودم برگشتم و در اینجا احساس آرامش می‌کنم.

وی افزود:‌ امسال می‌خواهیم با پدیده شرایط خوبی را تجربه کنیم و می‌خواهیم نگاه مردم را نسبت به این تیم متفاوت کنیم. پدیده کادر فنی بسیار خوبی دارد و در کنار رضا مهاجری بسیار راحت هستیم.

هافبک فصل گذشته استقلال در خصوص تماشاگران پدیده نیز گفت: خوشبختانه از روزی که به اینجا آمدم مردم مثل همیشه به من لطف داشتند و برایم سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم با نتایجی که امسال می‌گیریم این محبت مردم را جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه قرار است امسال شماره ۸ را بپوشد، گفت: شماره ۸ را به عشق آقا امام رضا امسال به تن می‌کنم و جا دارد از حسین بادامکی عزیز رخصت بگیرم که او چند سال در پدیده شماره ۸ را می‌پوشید. امیدوارم این شماره پیراهن برای من خوش‌یمن باشد و بتوانم برای پدیده مؤثر ظاهر شوم.

خرسندنیا در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص ارزیابی‌اش از جایگاه پدیده در لیگ امسال گفت: همه چیز دست خداست ولی ان‌شاءالله بتوانیم نتایجی بگیریم که مردم مشهد از ما راضی باشند. این تیم متعلق به مردم است و به لطف امام هشتم و همت تمام بازیکنان رقیب سرسخت برای تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.