دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که جای خالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده حس می‌شود.

محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تمرینات پیش از فصل تراکتورسازی و تیمی که در لیگ شانزدهم حاضر خواهد بود، اظهار داشت: خدا را شکر این فصل تیم خوبی جمع شده است و بازیکنان خوبی به تراکتورسازی اضافه شده‌اند، بازیکنانی که بین آنها هم باتجربه حضور دارد و هم بازیکن جوان. نکته مثبت در تیم ما این است که اسکلت اصلی تیم حفظ شده است. این مسئله باعث می‌شود مشکل ابتدای فصل گذشته را که هماهنگی بازیکنان بود، نداشته باشیم و کار را راحت‌تر جلو ببریم. خوشبختانه بازیکنانی مثل مهدی کیانی، محمد ایران‌پوریان و دیگر بازیکنان باتجربه تراکتورسازی هم در تیم ماندند که با تجربه‌شان کمک زیادی به تیم می‌کنند.

وی با اشاره به تمرینات پیش‌فصل تراکتورسازان افزود: تا به اینجا تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم بتوانیم در فصل پیش‌رو مزد زحمات‌مان را بگیریم. اگر این فصل شروع خوبی داشته باشیم، می‌توانیم فصل را به خوبی پشت سر بگذاریم. امیدوارم مانند فصل گذشته در ابتدای فصل امتیازی از دست ندهیم. نکته امیدوارکننده این فصل هم حضور قدرتمندانه هواداران‌مان است که بعد از حضور چهار هزار نفری آنها در تمرینات، نوید این را می‌دهند که در طول فصل هم حمایتی قاطعانه از ما خواهند داشت. این مسئله نوید روزهای خوب برای تراکتورسازی می‌دهد و می‌خواهیم با این هواداران مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چه تیم‌هایی را برای قهرمانی رقیب تراکتورسازان می‌داند، گفت: مدعی اصلی قهرمانی اول از همه تراکتورسازی است و بعد از آن فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس مدعی باشند. با این حال ما این فصل راحت‌تر از فصل گذشته می‌توانیم به سمت قهرمانی حرکت کنیم، چون تیم هماهنگی داریم و می‌توانیم از ابتدای فصل امتیاز خوبی جمع کنیم و در نیم‌فصل دوم به مشکل نخوریم. فصل گذشته اگر ما در نیم‌فصل اول امتیاز خوبی داشتیم، در هفته‌هایی که دنبال قهرمانی بودیم می‌توانستیم به هدف‌مان برسیم.

اخباری درباره غیبت تراکتورسازی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: جای ما در آسیا خالی است، اما می‌جنگیم تا با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی آسیایی شویم و فصل بعدی که پیش‌روست، در آسیا حضور پیدا کنیم.

دروازه‌بان سرباز تراکتورسازی که این فصل با پایان خدمت سربازی‌اش از این تیم جدا می‌شود در این خصوص گفت: امسال سال آخرم در تراکتورسازی است و دوست دارم سال آخری که اینجا هستم کمک زیادی به تیمم کنم تا به قهرمانی برسیم. باید باعث خوشحالی مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی شویم. دوست دارم سربازی‌ام را با خوشحالی هواداران تراکتورسازی به پایان برسانم و به همین دلیل تمام تلاشم را می‌کنم.

اخباری درباره اینکه آیا پس از جدایی از تراکتورسازی در ایران به فوتبالش ادامه می‌دهد یا قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد، اظهار داشت: هدفم این است که به اروپا بروم، اما قبل از آن باید شرایطی را برای خودم فراهم کنم. باید امسال هم مانند سال گذشته خوب کار کنم تا بتوانم به اروپا هم فکر کنم و بعد از پایان سربازی‌ام انتخاب خوبی داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.