سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند تأکید کرد پیدا کردن نقطه ضعف در تیم فرانسه واقعاً دشوار است اما شاگردانش در بازی یکشنبه از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به مردان دیدیه دشان استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لارس لاگربک که شاگردان با شکست ۲ بر یک انگلیس به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کردند و یکشنبه شب از همین مرحله در استادو فرانس شهر پاریس باید به مصاف فرانسه بروند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: باید سعی کرد تا نقاط ضعف و قوت هر حریفی را یافت، اما پیدا کردن نقطه ضعفی در تیم فرانسه واقعاً دشوار است.

وی افزود: من فکر نمی‌کنم که آنها مشکلی بابت نداشتن برخی بازیکنان خود (عادل رامی و اِن‌‌گولو کانته) داشته باشند. فرانسه تیم خیلی خوبی را در اختیار ندارد، اما فکر می‌کنم که بتوانیم فرانسه را در بازی یکشنبه شب به دردسر بینداریم. آنها سبک بازی خیلی هجومی دارند و این سبب می‌شود که در مقابل فرصت‌هایی در اختیار ما قرار بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایسلند در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: به هر حال ما باید روی بازی تمرکز کنیم و وقتی توپ و میدان از کنترل فرانسه خارج شد، می‌توانیم دست به کاری بزنیم. ما در کارهای دفاعی در بازی با انگلیس خیلی پیشرفت داشتیم، حالا می‌خواهیم در تقابل با فرانسه بهتر هم دفاع کنیم.

لاگربک در مورد شانس صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها عنوان کرد: پیش‌بینی این مورد سخت است، به خصوص اینکه شما در چنین تورنمنت معتبری باشید و هر مرحله که پیشروی می‌کنید بازی مهمتر و حساس‌تر می‌شود. به هر حال وقتی فرصت رسیدن ما به دور بعد وجود دارد، تقابل با فرانسه یکی از مهمترین بازی‌های دوران مربیگری‌ام است.

وی در پایان تأکید کرد: هدف ما همیشه رسیدن به پیروزی است و در تقابل با فرانسه هم با ۱۰۰ درصد توان بازی خواهیم کرد و تمرکزمان را از دست نخواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.