مدافع جدید تیم فوتبال پیکان گفت: از انتخاب این تیم راضی هستم و امیدوارم چیزهای جدیدی از مجید جلالی یاد بگیرم.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور در تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: من از این انتخاب راضی هستم و پیکان جزو تیم‌های ریشه‌دار در فوتبال ایران محسوب می‌شود. این درست است که پیکان در چند سال اخیر چند بار صعود و سقوط کرده، ولی امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم. از طرفی خوشحالم که با مجید جلالی کار می‌کنم و امیدوارم چیزهای جدیدی از این مربی یاد بگیرم.

او در ادامه در خصوص جدایی از صبا گفت: من قبلا هم گفته بودم که دوست دارم با علی دایی کار کنم، ولی بعد از اتفاقاتی که افتاد ماندن دایی در صبا منتفی شد. این اتفاق چندان هم غیرقابل پیش‌بینی نبود، چون صبا در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه شده است. متأسفانه این باشگاه نتوانست برای فصل آینده از فردی مثل علی دایی نهایت استفاده را ببرد.

صادقی که در مصاحبه‌های اخیرش گفته بود دوست دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند، در این باره خاطرنشان کرد: من دیگر دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم و خیلی چیزها هست که بعدها مشخص خواهد شد. مطمئنا در آینده چهره بعضی‌ها در استقلال دیدن دارد. من الان فقط به این فکر می‌کنم که در پیکان روزهای خوبی داشته باشم و به هدف‌هایم برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.