رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برگزاری سوپرجام در گرو قرعه‌کشی لیگ است.

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه قرار است سوپرجام و جام شهدا با هم یکی شوند، گفت: نه من چنین طرحی را نمی‌پسندم زیرا سوپرجام یک جام جداگانه است و جام شهدا هم یک تورنمنت مجزا. اینکه بخواهیم ذوب‌آهن و استقلال خوزستان را در قالب جام شهدا با یکدیگر مصاف بدهیم چندان کار درستی نیست.

وی ادامه داد: جام شهدا با حضور پرسپولیس و تراکتورسازی و دو تیم دیگر در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه سوپرجام چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: ما تصمیم داریم سوپرجام را در روزهای ۳۰ یا ۳۱ تیرماه برگزار کنیم اما باید قبول کرد که برگزاری این جام در گرو قرعه‌کشی لیگ است. اگر دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در دو سه هفته ابتدایی لیگ شانزدهم با هم روبرو شوند شاید دو تیم حاضر نشوند در سوپرجام شرکت کنند.

بهروان در مورد محل برگزاری سوپرجام گفت: استقلال خوزستان حاضر بود که این مسابقه در اصفهان برگزار شود اما به شرطی که باشگاه ذوب‌آهن هزینه‌های این تیم را بدهد که این پیشنهاد مورد قبول ذوب‌آهن قبول نگرفت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد بستری شدنش در بیمارستان گفت: چشمم آب‌مروارید داشت و آن را عمل کردم. اکنون شرایط جسمی‌ام بهتر است اما فردا هم باید به بیمارستان مراجعه کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.