سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید تصمیمش برای کناره‌گیری از سرمربیگری این تیم را به اطلاع همه بازیکنانش رسانده به غیر از دروازه‌بان کهنه‌کار تیمش.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویسنته دل‌بوسکه ۶۵ ساله که در پی شکست اسپانیا مقابل ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ و حذف ماتادورها از این رقابت‌ها، روز گذشته (پنجشنبه) پس از هشت سال نشستن روی نیمکت قرمزها از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد، در گفت‌و‌گو با برنامه «لارگرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا گفت: درست است که کاسیاس با هم‌تیمی‌هایش رابطه خوبی داشت، اما او رابطه خیلی معمولی با کادرفنی داشت و نه خوب بود و نه بد. به همین خاطر تنها بازیکنی که پیام کناره‌گیری‌ام از تیم ملی اسپانیا را برایش ارسال نکردم، ایکر بود.

وی تصریح کرد: کاسیاس حس بدی نسبت به من داشت، البته او نسبت به خاویر مینانو، مربی بدنساز تیم و تونی گرانده، دستیار من هم چنین حسی را داشت. او با بقیه اعضا در تیم ملی اسپانیا رابطه خوبی داشت و تنها از دست ما (کادرفنی) عصبانی بود. به طور حتم ایکر دل خوشی از ما نداشت و این را فهمیدم. او فکر می‌کرد که ما کار اشتباهی کرده‌ایم. به هر حال باید به بازیکنی که ۱۶۷ بازی ملی انجام داده، افتخار کنیم و فکر نمی‌کنم با سه یا چهار بازی در ترکیب نبودن، لطمه‌ای به رزومه او وارد شود.

دل‌بوسکه تأکید کرد: کاسیاس من را ناامید نکرد و به شخصه قدردان او هستم. ایکر را از زمانی که ۹ ساله بود، می‌شناسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.