تیم فوتبال &#۱۷۱;ب&#۱۸۷; پدیده با سرمربیگری کاپیتان سابق ابومسلم تشکیل شد و عصر امروز هم دیداری دوستانه با تیم بزرگسالان خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پدیده، مصطفی صداقت مدیر تیم‌های پایه پدیده خراسان اظهار داشت: با هدف پشتوانه‌سازی برای تیم فوتبال پدیده، تیم ب این باشگاه نیز تشکیل شد. با توجه به اینکه، طبق قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هر تیم لیگ برتری باید تیمی متشکل از اکثریت بازیکنان بومی خود در قالب تیم ب داشته‌ باشد، تصمیم بر این شد که در همین فصل نیز چنین تیمی را تشکیل دهیم.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل‌آمده، سعید خانی، کاپیتان سابق ابومسلم نیز به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. همچنین سلیمانی، سرپرست این تیم خواهدبود.

مدیر تیم‌های پایه پدیده در خصوص نحوه جذب بازیکن برای این تیم اظهار داشت: ما کار را از چند ماه قبل آغاز کردیم و در این بین توسط مربیان باشگاه برخی از بازیکنان تیم های مختلف استان زیر نظر گرفته شدند و البته تست‌هایی نیز گرفته‌شد، که در نهایت از بین ۲۰۰ بازیکن، ۲۰ بازیکن انتخاب شدند تا طبق نظر کادر فنی آن ، تیم پدیده ب تشکیل شود.

وی افزود: طبق توافقات صورت‌گرفته، این تیم در سوپرلیگ استان خراسان رضوی به میدان خواهد رفت و تلاش می کنیم تا برای آینده پشتوانه سازی خوبی را بتوانیم از طریق این تیم و پرورش بازیکنان مستعد، جهت حضور در تیم اصلی پدیده که در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد انجام دهیم.

مدیر تیم های پایه پدیده خراسان اظهار کرد: بخش اعظمی از کار های ثبت این باشگاه و اخذ مجوزات لازم این باشگاه انجام گرفته است و انشالله مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

خبر دیگر از پدیده اینکه در راستای آماده سازی تیم پدیده برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز این تیم به مصاف تیم ب خود خواهد رفت. این بازی ساعت ۱۷:۳۰ در زمین کارگران مشهد برگزار می‌شود.

محمدرضا مهاجری با اشاره به برگزاری مرحله سوم اردوی آماده سازی تیمش در مشهد گفت: با توجه به شرایطی که داشتیم سعی کردیم ، کار خود را خیلی زود آغاز کنیم و به همین دلیل از اواسط خرداد ماه استارت کار تیم را در مشهد ، برای حضور در لیگ برتر شانزدهم زدیم و در این راه تلاش های زیادی را انجام دادیم تا بتوانیم تیمی شایسته را روانه مسابقات کنیم.

وی ادامه داد: تا به اینجای کار بازیکنانی را که نیاز داشتیم توانستیم با تلاش مدیران باشگاه جذب کنیم و در برخی خطوط که سال گذشته با مشکلاتی روبرو بودیم سعی کردیم آن مشکلات را بر طرف کنیم. به هر حال شرایطی بود که نتوانیم با برخی از بازیکنانی که فصل گذشته در تیم حضور داشتند ادامه همکاری دهیم و این کاملا در فضای دوستانه ای رقم خورد و در کنار آن ما البته با بازیکنان بسیار خوبی در همان پستهایی که نیاز داشتیم قرار داد بستیم.

سرمربی تیم پدیده خراسان افزود: خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم حاکم است و در حال حاضر جو بسیار خوبی در تیم حاکم و بازیکنان نیز از انگیزه بالایی برخوردار هستند در حال برگزاری مرحله سوم اردوی خود هستیم. پس از اردوی تهران و فشار تمرینات بدنسازی که روی بازیکنانم بود، حالا و در مشهد که تمرینات را مجددا شروع کردیم، بدن بازیکنان نیز به شرایط ایده‌آل نزدیک ‌شده‌ است.

وی همچنین به برگزاری اردوی خارجی تیمش اشاره کرد و گفت: در همین یک دو روز آینده تکلیف اردوی خارجی تیم نیز مشخص می شود. امیدواریم با توجه به جمیع شرایط، بهترین تصمیم را بگیریم تا اردویی خوب را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان خطاب به هواداران این تیم گفت: همواره سعی کرده‌ایم پاسخ اعتماد هواداران را به خوبی بدهیم چرا که ما به دنبال احیا فوتبال خراسان هستیم. در فصل نقل و انتقالات و در ادامه کار نیز امیدوارم به ما اعتماد کنند و شک نکنید که سعی می‌کنیم بهترین تیم ممکن را ببندیم و به بهترین شکل پاسخگوی محبت‌های هواداران و اهالی فوتبال خراسان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.