درحالی که پرسپولیس با بازیکن خودش در سازمان لیگ پیرامون قراردادش اختلاف داشت تاج رودر روی هواداران پرسپولیس برای توضیح نشست تا از این به بعد هواداران همه تیم ها توضیح رئیس را مطالبه بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران با چند تن از هواداران معترض باشگاه پرسپولیس بسیار عجیب و غریب بود و البته خشتی را بنا نهاد که تا ثریا می تواند دیوار ریاستش را تحت تاثیر قرار دهد.

اختلاف دو بازیکن با باشگاه و هواداران خودشان و حتی بالاتر از آن اختلاف باشگاه با سازمان لیگ در مورد یک قرارداد با رامین رضائیان به هیچ وجه نباید کار را به نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران با چند هوادار بکشاند چون از این به بعد بابت هر میزبانی و مهمانی، هر اختلاف بین سازمان لیگ و هر باشگاهی، هر دعوای هوادار با باشگاه یا بازیکنی تاج مجبور و مستلزم پاسخگویی است آن هم نه به رسانه یا باشگاه که به تک تک هواداران فوتبال.

ملوان و استقلال و سپاهان و تراکتورسازی و ... از این به بعد می‌توانند بابت هر اتفاق و هر دلخوری و سو تفاهمی تاج فدراسیون فوتبال را برای پاسخگویی احضار کنند. اسبابش تنها چند «فریاد» است و چند بوق!

در واقع این بدعتی بود عجیب و جدید که هواداران رئیس فدراسیون فوتبال ایران را احضار کنند و او را به پاسخگویی وادارند. با این رویه نظم به هم خواهد ریخت و هر بار چند نفر گرد هم خواهند آمد و رئیس را به چالش می کشند.

مسیر رسیدگی به این پرونده از ثانیه صفر معلوم بوده است، رئیس باید دستور می داد پرونده ها را بیاورند و بعد از رسیدگی نظرش را اعلام می کرد و اگر خاطی وجود داشت، با او برخورد می شد و اگر هم وجود نداشت شفاف سازی صورت می گرفت.

قطعا نشست رئیس فدراسیون فوتبال با هواداران راه حل مناسبی نبوده و نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )