سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به دنبال این هستم تا جایگاه بهتری را برای مسجد سلیمان در لیگ دسته اول نسبت به سال گذشته رقم بزنم.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص سرمربیگری در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: مسجد سلیمان فوتبالیست‌های بسیار خوب و با استعدادی دارد اما متاسفانه هیچ موقع این تیم نتوانسته آن طور که باید و شاید در لیگ حاضر شود چرا که حمایت‌های لازم از آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: برای حضور تیمی موفق در لیگ باید همه دست به دست هم بدهند تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم پتانسیل مسجد سلیمان به گونه‌ای نیست که این تیم در جایگاه دهم قرار بگیرد و من تلاش می‌کنم تا تیم بتواند در فصل آینده رتبه‌ای به مراتب بهتر از فصل گذشته داشته باشد البته این را باید مدنظر داشت که شرایط مالی ما با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست اما در هر صورت تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی جذب کنیم و از هواداران هم انتظار داریم که در کنار تیم باشند امیدوارم که شرمنده مردم مسجد سلیمان نشویم.

بازیکن سابق استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان خوبی را جذب کرده است البته این موضوع کافی نیست و باید بازیکنان با هم هماهنگ شوند. منصوریان در تیم‌های گذشته نشان داده که می‌تواند موفق باشد و هم اکنون هم شرایط خوبی را رقم زده البته سرمربیگری در استقلال متفاوت است به هر حال ما خوش‌بین هستیم و امیدواریم که او بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. استقلال این شانس را دارد که عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

بختیاری‌زاده در مورد حضور هواداران در تمرینات استقلال یادآور شد: هواداران استقلال همیشه خوب بوده‌اند و از تیم حمایت کردند امیدوارم بازیکنان استقلال هم قدر این هواداران را بدانند و بتوانند به بهترین نحو ممکن از این موضوع بهره ببرند.

وی در مورد سجاد شهباززاده و احتمال رفتن او به ترکیه خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که استقلال بتواند از تمام داشته های خود استفاده کند. حیف است که به این راحتی بتوانیم استعدادهایمان را از دست بدهیم. امیدوارم شرایط مالی به گونه ای رقم بخورد که بازیکنان بتوانند در تیم بمانند و استقلال هم با قدرت در لیگ حاضر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.