مهاجم تیم ملی آلمان معتقد است که تیم ملی آلمان توان گذر از سد ایتالیا و سیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات یورو ۲۰۱۶ را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و ایتالیا فردا شب (شنبه) در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی پانزدهین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا در شهر بوردو به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۱۲ هم با یکدیگر تقابل کرده بودند که آن دیدار به پیروزی آتزوری انجامید.

ایتالیا در چهار بازی که تا کنون در این دوره انجام داده، عملکرد تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشته و تنها یک گل دریافت کرده است. آنها در آخرین باز‌ی‌ خود هم با پیروزی ۲ بر صفر اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند، اما مهاجم ژرمن‌ها بر این باور است که شاگردان آنتونیو کونته شکست‌ناپذیر نیستند.

توماس مولر در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی « SPORT۱» آلمان گفت: فکر نمی‌کنم دفاع ایتالیا نفودناپذیر باشد چون با بایرن‌مونیخ چند تجربه خوب مقابل ایتالیایی‌ها داشته‌ام. در لیگ قهرمانان اروپا ما در دو بازی، چهار بار موفق به گلزنی شدیم و دفاع تیم ملی ایتالیا کم‌وبیش همان خط دفاعی یوونتوس است.

مهاجم ژرمن‌ها که در چهار بازی آلمان در یورو ۲۰۱۶ موفق به گلزنی نشده، صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: آتزوری به صورت تیمی عالی دفاع می‌کند و بازیکنان ایتالیا خود را فدای تیم می‌کنند، اما چیزی که من از ابتدای تورنمنت تا به اینجا دیده‌ام این بوده که روی دروازه ایتالیا بیشتر موقعیت خلق شده تا روی دروازه آلمان!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.