سرمربی تیم فولاد خوزستان شرایط این تیم در اردوی پردیس کرج را خوب توصیف کرد و همچنین خبر از پیگیری باشگاه فولاد خوزستان برای جذب ۳ بازیکن برای تقویت این تیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد، نعیم سعداوی در خصوص شرایط تیم فولاد اظهار داشت: برگزاری اردوی دوم تیم با اضافه شدن عبدالله کرمی و ماتیاس چاگو به جمع فولادمردان آغاز شد و در روزهای اخیر با استفاده از امکانات بسیار خوب کمپ محل اقامت تیم، تمرین های بسیار خوبی برگزار شد، شاهد روند صعودی کیفیت کار اعضای تیم هستیم و با همدلی و پشتکاری که در اردو حاکم شده قصد داریم تا آخرین روز از فرجه تعطیلات پیش از شروع لیگ برای بالابردن آمادگی مان تلاش کنیم.

وی با اشاره به نیاز تیم به تقویت، خاطرنشان کرد: هرچند که از بازیکنان باتجربه، باکیفیت و بااستعدادی بهره می بریم اما برای حضوری قدرتمند در مسابقات در ۳ پست، برنامه جذب بازیکن داریم. برای تحقق این امر رایزنی هایی با گزینه های مد نظر انجام داده ایم و با سرانجام رساندن این کار در روزهای آینده با یک فولاد تقویت شده راهی لیگ شانزدهم می شویم.

سرمربی فولاد افزود: یکی از راهکارهای دیگر برای تقویت تیم برپایی اردوهای تدارکاتی بود که با حمایت های صورت گرفته از سوی باشگاه استفاده حداکثری از وقت مان را انجام دادیم، تاکنون۳ بازی برگزار شده و هدفمان این است که بعد از دیدار با سایپا حداقل ۳ بازی دیگر در اهواز و در اردوی سوم انجام دهیم.

وی به تغییر برنامه لیگ برتر اشاره کرد و افزود: اصل برنامه ریزی همه تیم های فوتبال در بحث آماده سازی، مقوله زمان است و وقتی که زمان دچار تغییر شود، همه برنامه ها دستخوش تغییر می شوند. با توجه به تغییرات صورت گرفته در برنامه شروع بازی ها مجبور شدیم که برنامه اردوی کرج را دوباره تغییر داده و علاوه بر تحمیل شدن هزینه های اضافه این تغییرات به باشگاه، از نظر برنامه زمانی نیز دچار مشکل شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.