سرمربی تیم ملی پرتغال از شاگردانش به خاطر عملکردی که در بازی برابر لهستان ارائه کردند تمجید کرد و گفت او و مردانش به پتانسیل خود برای پیشروی بیشتر در یورو ایمان دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو سانتوس در واکنش به پیروزی ۵ بر ۳ تیم ملی پرتغال برابر لهستان در ضربات پنالتی اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ به تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی پرداخت و بر جاه‌طلبی آنها برای فتح رقابت‌ها تأکید کرد.

سانتوس در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا قلبش کشش این همه استرس و فشار روانی را دارد، گفت: ما مجبوریم که دوام بیاوریم. لهستان حریفی بود که ما به‌خوبی آن را می‌شناختیم. در ابتدا بازی اوضاع آن‌طور که تصور می‌کردیم پیش نرفت که این نتیجه کم‌تجربگی بازیکنان جوان تیم‌مان بود.

سانتوس ادامه داد: بعد از گلی که زدیم اما داستان بازی متفاوت بود. روند بازی تغییر کرد و بازیکنان ما خونسردانه‌تر کارشان را دنبال کردند. آنها موقعیت‌های خوبی داشتند و هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم این ما بودیم که موقعیت‌های خطرناک‌تری ایجاد می‌کردیم.

سرمربی پیشین تیم ملی یونان تأکید کرد: من باید به بازیکنانم تبریک بگویم، چون از نظر اراده و سختکوشی مثال‌زدنی کار کردند. نکته‌ای که لازم می‌دانم به آن اشاره کنم این است که اتحاد بازیکنان برای رسیدن به هدف واحدی که برای‌ خودشان در نظر گرفته‌اند عالی است. در ضربات پنالتی تنها تیمی برنده خواهد شد که از شخصیت بزرگی برخوردار بوده و برای کسب پیروزی اعتمادبه‌نفس داشته باشد و خونسردانه کارش را انجام دهد.

سانتوس در ادامه گفت: در این بازی په‌په کارش را عالی انجام داد و کریستیانو رونالدو هم فوق‌العاده بود. مردم فقط درباره اینکه آیا رونالدو گل زده است یا نه صحبت می‌کنند. او امشب گل نزد، اما تأثیرش بر روند بازی فوق‌العاده بود.

سرمربی تیم ملی پرتغال در باره اینکه آیا تیمش شانسی برای فتح یورو دارد، عنوان کرد: تیم ما به توانایی‌هایش ایمان دارد. من هم ایمان دارم و ما تا جایی که توان داشتیم باشیم برای خوشحال کردن مردم پرتغال خواهیم جنگید. این یک نبرد است و ما تا پایان راه به این نبرد ادامه خواهیم داد. بازهم می‌گویم که من فقط یازدهم جولای (روز بعد از برگزاری دیدار فینال) می‌خواهم به خانه برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.