دیدار پرتغال و لهستان در یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ به وقت‌های اضافه کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تیم‌های ملی پرتغال و لهستان در ورزشگاه ولودروم مارسی با قضاوت فلیکس بریچ داور سرشناس آلمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

این در ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

این دیدار با برتری لهستانی‌ها آغاز شد و آنها در اولین فرصتی که برایشان در دقیقه ۲ بازی از سمت چپ زمین بدست آمد نهایت استفاده را کردند و دروازه پرتغال را باز کردند. روسیچکی از سمت چپ نفوذی را انجام داد و یک توپ برای لواندوفسکی ماشین گلزنیشان مهیا کرد و او با یک ضربه بقل پا دروازه پرتغال را باز کرد.

در ادامه پرتغال برای زدن گل تساوی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت جدی ایجاد کند.

لهستان با ضدحملاتش دروازه پرتغال را تهدید می‌کرد. لهستان در دقیقه ۱۷ بازی بار دیگر دروازه پرتغال بوسیله لواندوفسکی تهدید شد اما این بار ضربه آخر کاپیتان تیم‌ملی لهستان دقت کافی را نداشت.

پرتغال فشار را روی دروازه لهستان در ادامه زیاد کرد اما حملات لهستان زهردار بود.

نانی در دقیقه ۲۸ بازی یک موقعیت خوب داشت و در داخل محوطه جریمه رونالدو را صاحب موقعیت کرد و کریس با یک حرکت تماشایی بازیکن رو در روی خود را کنار گذاشت و شوتش را به طرف دروازه لهستان زد اما قدرت کافی را نداشت و در آغوش دروازه‌بان لهستان جای گرفت.

در دقیقه ۳۰ بازی یک صحنه مشکوک به خطا پنالتی روی رونالدو اتفاق افتاد اما داور ادامه بازی را ترجیج داد.

فشارهای پرتغال در دقیقه ۳۳ بازی جواب داد و آنها بوسیله سانچز ۱۸ ساله به گل رسیدند. نانی با یک حرکت تماشایی یک موقعیت خوب را برای سانچز بوجود آورد و این مهاجم ۱۸ ساله قدر این موقعیت را دانست و آن را به گل تبدیل کرد تا این دیدار جذابتر دنبال شود.

نیمه دوم بازی را لهستان بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴۹ بازی موقعیتی برای لواندوفسکی مهیا شد و او ضربه سر خود را جایی زد که دروازه‌بان پرتغال آنجا حضور داشت و توپش گل نشد.

در ادامه پرتغال باز فشارهای خود را ادامه داد. سانچز مهاجم ۱۸ ساله پرتغالی‌ها با توجه به اینکه تکنیک خوبی دارد از سمت راست نفوذهای زیادی را انجام داد و سانترهای خوبی را فرستاد اما دروازه‌بان لهستان هوشیارتر عمل کرد و تمام آنها را به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۵۶ بازی موقعیت بسیار خوبی برای پرتغال بوسیله رونالدو ایجاد شد تا دروازه لهستان را باز کند اما کریس قدر این موقعیت را نداست در داخل محوطه جریمه لهستان موقعیت عالی برای رونالدو ایجاد شد ولی شوت او تور کنار دوازه را لمس کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ پرتغال بوسیله سیلوا، رونالدو و نانی این مثلث طلایی‌اش موقعیت خوبی داشت. ابتدا رونالدو با پاسش نانی را صاحب توپ کرد و او به زیبایی سلوا را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد. سیلوا شوت سرکشی را به طرف دروازه لهستان روانه کرد اما مدافع تنومند لهستانی‌ها مانع گل شدن این توپ شد.

در دقیقه ۶۶ بازی گلیک به خاطر خطایش کارت زرد دریاف کرد.

سانتوس سرمربی پرتغال در دقیقه ۷۳ بازی سیلوا را بیرون کشید و موتینیو را به میدان آورد تا از تجربه این هافبک ۲۹ ساله استفاده کند.

با این شرایط به نظر می‌رسد این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود چون هر دو تیم با احتیاط بازی را ادامه می‌دادند.

پرتغال با توجه به تعویض ماریو در دقیقه ۸۰ بازی و آمدن کوارشما به نظر می‌رسد دوست دارد تا کار را در ۹۰ دقیقه تمام کند.

در دقیقه ۸۱ بازی یک موقعیت خوب برای په په مدافع پرتغالی در محوطه جریمه لهستان ایجاد و مدافع لهستان توپ ارسالی په‌په را قطع کرد اما نزدیک بود دروازه خودشان را باز کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک در ۹۰ دقیقه قانونی به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.