نیمه اول بازی پرتغال برابر لهستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تیم‌های ملی پرتغال و لهستان در ورزشگاه ولودروم مارسی با قضاوت فلیکس بریچ داور سرشناس آلمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار با برتری لهستانی‌ها آغاز شد و آنها در اولین فرصتی که برایشان در دقیقه ۲ بازی از سمت چپ زمین بدست آمد نهایت استفاده را کردند و دروازه پرتغال را باز کردند. روسیچکی از سمت چپ نفوذی را انجام داد و یک توپ برای لواندوفسکی ماشین گلزنیشان مهیا کرد و او با یک ضربه بقل پا دروازه پرتغال را باز کرد.

در ادامه پرتغال برای زدن گل تساوی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت جدی ایجاد کند.

لهستان با ضدحملاتش دروازه پرتغال را تهدید می‌کرد. لهستان در دقیقه ۱۷ بازی بار دیگر دروازه پرتغال بوسیله لواندوفسکی تهدید شد اما این بار ضربه آخر کاپیتان تیم‌ملی لهستان دقت کافی را نداشت.

پرتغال فشار را روی دروازه لهستان در ادامه زیاد کرد اما حملات لهستان زهردار بود.

نانی در دقیقه ۲۸ بازی یک موقعیت خوب داشت و در داخل محوطه جریمه رونالدو را صاحب موقعیت کرد و کریس با یک حرکت تماشایی بازیکن رو در روی خود را کنار گذاشت و شوتش را به طرف دروازه لهستان زد اما قدرت کافی را نداشت و در آغوش دروازه‌بان لهستان جای گرفت.

در دقیقه ۳۰ بازی یک صحنه مشکوک به خطا پنالتی روی رونالدو اتفاق افتاد اما داور ادامه بازی را ترجیج داد.

فشارهای پرتغال در دقیقه ۳۳ بازی جواب داد و آنها بوسیله سانچز ۱۸ ساله به گل رسیدند. نانی با یک حرکت تماشایی یک موقعیت خوب را برای سانچز بوجود آورد و این مهاجم ۱۸ ساله قدر این موقعیت را دانست و آن را به گل تبدیل کرد تا این دیدار جذابتر دنبال شود.

این دیدار درنهایت در نیمه اول بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.