مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که مهاجم این تیم نمی‌تواند قراردادش را با آبی‌پوشان فسخ کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال با هدایت علیرضا منصوریان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و بازیکنان این تیم یکدل برای شروع فصل خود را آماده می‌کنند. تیم استقلال به‌زودی به اردو می‌رود و امیدوارم فصلی پر از خاطرات شیرین را برای هواداران رقم بزنیم.

وی درباره وضعیت امید ابراهیمی تصریح کرد: مذاکرات خوبی را با این بازیکن داشته‌ایم و همه چیز در ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه سجاد شهباززاده راهی ترکیه شده است، گفت: ما با شهباززاده قرارداد یک ساله داریم و در مکاتباتی که با سازمان لیگ داشته‌ایم هم موضع خود را اعلام کرده‌ایم. اینکه ادعا می‌شود بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که بر اساس آن می‌تواند از استقلال جدا شود، صحت ندارد. بند موجود در قرارداد او به این شکل است که تنها در صورت توافق با باشگاه می‌تواند ترانسفر شود.

افشارزاده خاطر نشان کرد: ظاهراً شهباززاده به بندهای دیگر قراردادش توجه نداشته است. در مجموع این مسئله را به مراجع ذیربط ارجاع داده‌ایم و از حقوق باشگاه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.