با کناره‌گیری خالد شبیب از انتخابات امروز (پنجشنبه) ریاست باشگاه الاهلی قطر، آل‌ثانی تنها کاندیدای احراز این سمت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد آل‌ثانی، رئیس فعلی باشگاه الاهلی قطر امروز (پنجشنبه) از سوی مجمع عمومی این باشگاه یک دوره چهار ساله دیگر نیز در پست خود باقی می‌ماند.

پس از روی کار آمدن بن‌جبر، رئیس باشگاه العربی قطر و کنار گذاشته شدن زولا از سمت سرمربیگری این تیم و اشکان دژاگه و جواد نکونام از فهرست بازیکنان خارجی، زلزله دیگری در تیم الاهلی با حضور دو لژیونر ایرانی یعنی مجتبی جباری و پژمان منتظری روی خواهد داد.

آل‌ثانی در مصاحبه ماه گذشته خود با روزنامه الوطن قطر تأکید کرده بود در صورت باقی ماندن در پست ریاست این باشگاه دستور برکناری لوکا بوناچیچ از سمت سرمربیگری و بازگشت یوسف آدم را صادر خواهد کرد.

یوسف آدم با تصمیم خالد شبیب، معاون پیشین آل‌ثانی از سرمربیگری تیم الاهلی برکنار شد و جای خود را به بوناچیچ داد. این مربی قطری در صورت بازگشت به نیمکت الاهلی تمایل چندانی به استفاده از لژیونرهای ایرانی ندارد.

وضعیت بوناچیچ، جباری و منتظری با توجه به ادامه حضور آل‌ثانی در پست ریاست باشگاه الاهلی قطر در دو روز آینده مشخص خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.