هافبک پیشین و مهاجم حال حاضر تیم ملی آلمان پیش‌بینی خود را درباره بازی ژرمن‌ها و آتزوری در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشائیل بالاک اطمینان دارد که آلمان در بازی برابر ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ فرانسه پیروز خواهد شد. هافبک پیشین تیم ملی آلمان درباره این بازی که شنبه هفته آینده در شهر بوردو برگزار می‌شود، اظهار داشت: من شک دارم که ایتالیایی‌ها مقابل آلمان هم بتوانند همان نمایش قدرتمندی را که برابر اسپانیا داشتند، تکرار کنند. به‌نظر من آلمان برنده بازی خواهد بود.

ماریو گومز اما درباره بازی تیم ملی کشورش برابر آتزوری محتاطانه‌تر نظر داد و گفت: ایتالیا اسلواکی نیست که به آسانی بتوان شکستش داد. با این حال چیزی که به‌نظر من بیشتر از همه اهمیت دارد این است که ما قهرمان جهان هستیم و می‌خواهیم قهرمانی اروپا را به قهرمانی‌‌مان در جام جهانی اضافه کنیم. تا اینجای جام، همه چیز برای ما به‌خوبی پیش رفته است. ما در مرحله گروهی عالی بازی کردیم و در مرحله یک هشتم نهایی هم عملکرد خوبی داشتیم. ما به توانایی‌های خودمان ایمان داریم.

تیم ملی آلمان تا این مرحله از یورو ۲۰۱۶ هنوز گلی دریافت نکرده است و در مرحله قبل هم اسلواکی را ۳ بر صفر شکست داد. با این حال گومز اعتراف کرد که عملکرد تیمش در آن بازی بی‌عیب و نقص نبوده است.

وی تأکید کرد: عملکردمان برابر اسلواکی بی‌ایراد نبود و البته یکسری نقاط ضعف داشتیم که باید برطرف شوند. بازی برابر ایتالیا برای آلمان یک بازی بی‌نهایت سخت و مهیج خواهد بود، اما ایتالیایی‌ها هم درباره ما دقیقاً چنین طرز تفکری دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.