سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: از کسب نتایجی که در جام باشگاه‌های جهان بدست آوردیم به هیچ عنوان راضی نیستیم اما در این مسابقات محک خوبی خوردیم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و کسب رتبه آخر توسط تاسیسات دریای اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود، تمامی تیم‌ها با قدرت ظاهر شده بودند و در تاریخ زندگی ورزشی خود تورنمنت به این عظمتی که همه تیم‌ها با قدرت حاضر شوند ندیده‌ام.

وی ادامه داد: ۸ تیم برتر دنیا در این دوره از مسابقات حضور داشتند شما ببنید تیم اینترمویستار اسپانیا با نفرات متعدد برزیل و اسپانیایی می‌بینید که در این جام نمی‌تواند رتبه‌ای بهتر از ششمی بدست آورد یا تیم بنفیکا که سابق بر این جز ۴ تیم برتر دنیا بوده در این دوره از مسابقات به مقامی بهتر از هفتمی نمی‌تواند دست پیدا کند.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌ها با هدف‌گذاری در این مسابقات شرکت کرده بودند بهترین‌های دنیا در این دوره از مسابقات حضور داشتند. مسابقاتی چون جام جهانی باعث می‌شود که شما در سیدهای مختلف قرار بگیرید و در این بین شاید یکی دو تیم سطح‌شان متفاوت باشد اما در این مسابقات تمام تیم‌ها سطح بالایی داشتند.

شمسایی یادآور شد: حضور در این مسابقات برای ما یک حسن داشت و آن این بود که توانستیم به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. هدف‌گذاری ما حضور پرقدرت در جام باشگاه‌های آسیا بود ما محمدرضا سنگ‌سفیدی، حسین طیبی و حاجی بنده را به علت مصدومیت تا شروع مسابقات در اختیار نداشتیم و در واقع شروع تمرین آنها همزمان با دیدار با مقابل بارسلونا شده بود.

وی افزود: یکسری بازیکنان جدید نیز داشتیم که در این مدت تلاش زیادی انجام دادند و زمان می‌برد که بخواهند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند. به لحاظ نتیجه برای ما اصلا نتوانستیم خوب ظاهر شویم اما به لحاظ کیفیت بازی و آشنایی با نقاط ضعف و قوت توانستیم به نکات خوبی برسیم. این مسابقات می‌توانست برای ما بسیار خوب باشد برنامه‌ریزی و سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.