سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در تمرین صبح امروز (چهارشنبه) به بازیکنانش استراحت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، تمرین نوبت صبح امروز (چهارشنبه) تراکتورسازان که قرار بود از ساعت ۱۱ در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار شود، با نظر امیر قلعه‌نویی تعطیل شد.

سرمربی سرخ‌پوشان تصمیم گرفت با توجه به فشار زیاد تمرینات روزهای اخیر این تمرین را تعطیل کند تا شاگردانش امروز تنها در یک نوبت عصر و از ساعت ۱۸:۳۰ تمرین کنند. این تمرین در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود.

علی طاهران، کاپیتان تیم جوانان تراکتورسازی که سال گذشته همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور دست یافته بود، با نظر امیر قلعه‌نویی قراردادی سه ساله با تیم بزرگسالان این باشگاه امضا کرد. این بازیکن در حال حاضر به‌همراه تیم جوانان در کشور آلمان حضور دارد.

مصطفی آجورلو در احکامی منصوباتی هم در باشگاه تراکتورسازی داشته است. مدیرعامل این باشگاه صبح امروز طی حکمی سعید آجورلو را به‌عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد و از او خواست تا تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت و توسعه باشگاه تراکتورسازی انجام دهد. سعید آجورلو که اکنون در مقطع دکترای علوم سیاسی تحصیل می‌کند علاوه بر فعالیت رسانه‌ای به تدریس در دانشگاه نیز مشغول است. وی پیش از این سردبیر خبرگزاری ایپنا، سردبیر همشهری ورزشی و سردبیر روزنامه خبر ورزشی بوده و هم‌اکنون مسئولیت سردبیری هفته‌نامه مثلث را بر عهده دارد.

ضمن اینکه سیامک قلیچ‌خانی به‌عنوان مدیر رسانه‌ای جدید تیم تراکتورسازی منصوب شد. وی پیش از این ۱۵ سال دبیر فوتبال روزنامه همشهری بوده و سردبیری نشریات نسیم و جهان فوتبال را نیز عهده‌دار بوده است. پیش از این شهریاری تصدی این پست را بر عهده داشت که هفته گذشته به‌عنوان معاون فرهنگی باشگاه منصوب شد.

همچنین باشگاه تراکتورسازی تصمیم به افتتاح تیم دوم خود کرده است. این باشگاه به‌عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در آسیا همواره درصدد رشد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف و همگام‌سازی خود با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

در این راستا مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی نامه‌ای به ریاست هیئت فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرد که پیرو صحبت‌های حضوری که با جواد ششگلانی داشته است، باشگاه تراکتورسازی در نظر دارد تیم زیر ۲۳ سال تحت عنوان «تراکتورسازی نوین» را جهت حضور در مسابقات بزرگسالان سوپر لیگ استان تشکیل دهد. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از ششگلانی خواستار استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای استان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.