سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه حضور مهدی طارمی و رامین رضائیان در تیم ترکیه‌ای ارتباطی به سرمربی تیم ملی ندارد، از پیگیری قانونی جدایی بازیکنان پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری بعد از حضور در فدراسیون فوتبال و جلسه با هواداران معترض پرسپولیس درباره این جلسه گفت: بالاخره هواداران ناراحتی هایی دارند. ضمن احترام به همه هواداران، صحبتهایی انجام دادیم. بحث ما پیرامون رفتن بعضی از بازیکنان بود و تعاملاتی که باید با فدراسیون فوتبال داشته باشیم تا ان شاءالله مجاری قانونی خودش را طی کند.

وی درباره اینکه آیا احتمال شکایت از رامین رضائیان وجود دارد یا خیر، گفت: بحث اول ما اجرای قانون است و شکایت بحث بعدی است که باشگاه تصمیم می گیرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا ITC رامین رضائیان صادر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: آنرا باید مراجع رسمی بگویند.

طاهری درباره اینکه حضور طارمی و رضائیان در لیگ ترکیه ارتباطی به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ندارد؟ گفت: خیر، چه ارتباطی دارد؟ شما خودتان می گویید. یکی از این بازیکنان آزاد و دیگری بازیکن ما بوده است. خواسته ما این است با آن نفری که بازیکن ما بوده (رضائیان) اجرای قانون شود.

وی در خصوص اینکه چرا این بازیکنان پاسخ تلفنشان را نمی دادند تصریح کرد: اینرا باید از خود بازیکن بپرسید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا رامین رضائیان از باشگاه پول گرفته است؟ گفت: بله، طبق قرارداد آنچه که به وی تعلق می گرفته است را داده‌ایم.

وی درباره اینکه چه خواسته ای از هواداران دارد، گفت: از آنها می خواهم فقط مطالب را از سایت باشگاه دنبال کنند و توجهی به خبرهای شبکه های مجازی نداشته باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا هواداران پرسپولیس هنوز از تیم ملی حمایت می کنند یا خیر، تاکید کرد: چرا حمایت نکنند؟ تیم ملی برای همه مردم است.

طاهری درباره اینکه سازمان لیگ قرارداد رضائیان را فسخ کرده و آیا امکان شکایت از این سازمان وجود دارد یا خیر، خطاب به خبرنگاری که این سئوال را پرسیده بود،گفت: شمال دنبال تیتر و هیجان هستید در حالی که من دنبال تیتر و هیجان نیستم! ما موارد قانونی را طی می کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.