پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی و رضاییان باید شأن باشگاه را حفظ می‌کردند و با کاری که کردند ارزش خود را پایین آوردند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نحوه جدایی طارمی و رضاییان از پرسپولیس گفت: کار این دو نه در شأن باشگاه پرسپولیس بوده و نه در شأن خود بازیکنان. آنها می‌توانستند خیلی راحت از طریق باشگاه ترانسفر شوند که در این صورت کلاس و شخصیت فوتبالی‌شان هم حفظ می‌شد. این بازیکنان به جز اینکه ارزش خودشان را پایین آوردند، کار دیگری انجام ندادند.

وی در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس اظهار داشت: حق با هواداران است که یک سال در سرما و گرما تیم را تشویق کردند. این بازیکنان می‌توانستند حرمت باشگاه و هواداران را حفظ کنند. ما هم دوست داریم در سال ۱۰ بازیکن به اروپا ترانسفر کنیم که از اعتبار فوتبال ما دفاع کنند ولی باید احترام باشگاه و هوادار حفظ شود.

درخشان با اشاره به اینکه رضاییان و طارمی اگر در پرسپولیس نبودند هرگز نمی‌توانستند لژیونر شوند،گفت: از این بازیکنان خیلی بزرگتر در پرسپولیس آمدند و رفتند، تنها چیزی که می‌ماند، باشگاه پرسپولیس است. سرمربی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس امسال در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده و این اتفاق هیچ ضربه‌ای به باشگاه نمی‌زند. باشگاه بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و فقط نیاز به یک مهاجم دارد که مطمئن باشید به زودی اقدام به جذب این بازیکن خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.