با اعلام برنامه فصل جدید مسابقات بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ در اولین بازی فصل پذیرای وردربرمن است و بورسیا دورتموند با ماینتس تقابل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه فصل ۱۷-۲۰۱۶ مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا اعلام شد که براین اساس، در نخستین بازی فصل بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی در تاریخ جمعه ۵ شهریور ماه ۹۵ از ساعت ۲۳ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای وردبرمن خواهد بود.

برنامه کامل هفته اول مسابقات بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

۵ شهریور بایرن مونیخ - وردربرمن

۶ شهریور بورسیا دورتموند - ماینتس بورسیا مونشن‌گلادباخ - بایرلورکوزن هرتابرلین - فرایبورگ اف‌سی کلن - دارمشتات هامبورگ - اینگلشتات آگزبورگ - ولفسبورگ هوفنهایم - ردبول لایپزیگ اینتراخت فرانکفورت - شالکه

همچنین برنامه دیدارهای دو غول فوتبال آلمان در ۱۰ هفته ابتدایی فصل جدید به شرح زیر است:

* در هفته دوم این رقابت‌ها، بایرن مونیخ باید در خانه شالکه باید به میدان برود و دورتموند میهمان تیم تازه صعودکرده ردبول لایپزیگ خواهد بود.

* در هفته سوم بایرن مونیخ در خانه‌اش پذیرای اینگلشتات است و دورتموند هم از دارمشتات پذیرایی می‌کند.

* باواریایی‌ها در هفته چهارم در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا مقابل میهمان خود، هرتابرلین صف‌آرایی می‌کنند و زردپوشان وستفالن هم در خانه ولفسبورگ به میدان می‌روند.

* در پنجمین هفته بوندس‌لیگا، دورتموند از فرایبورگ میزبانی می‌کند و بایرن مونیخ میهمان هامبورگ است.

* شاگردان کارلو آنچلوتی در هفته ششم در خانه خود در انتظار کلن خواهند بود و مردان توخل هم در دیداری سخت به مصاف میزبان خود، بایرلورکوزن خواهند رفت.

* در هفته هفتم بورسیا دورتموند از هرتابرلین میزبان می‌کند و بایرن در خارج از خانه با اینتراخت فرانکفورت روبه‌رو خواهد شد.

* در هشتمین هفته این رقابت‌ها، سرخپوشان مونیخی میزبان بورسیا مونشن‌گلادباخ هستند و اینگلشتات از دورتموند پذیرایی می‌کند.

* دورتموند در هفته نهم در خانه‌اش با شالکه دیدار می‌کند و باوارایی‌ها هم در خانه آگزبورگ به میدان می‌روند.

* در هفته دهم هم بایرن در آلیانتس آره‌نا با هوفنهایم روبه‌رو می‌شود و دورتموند میهمان هامبورگ خواهد بود.

* تقابل حساس بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند هم در هفته یازدهم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.