مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی و رضاییان برای جدا شدن و رفتن به تیمی دیگر می‌توانستند طوری عمل کنند تا هم شأن باشگاه حفظ شده و هم هواداران دلسرد و ناراحت نشوند.

کریم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیوستن طارمی و رضاییان به تیم ریزه اسپور ترکیه گفت: من در جریان قراردادهای طارمی و رضاییان با باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا می‌توانستد جدا شوند یا نه نیستم، اما از نظر فوتبالی باید بگویم درست است که لیگ ترکیه در سطح لیگ‌هایی مانند انگلستان یا آلمان نیست، اما کیفیت خوبی دارد و برای پیشرفت این دو بازیکن خوب است و حتی می‌تواند در حضور آنها در تیم ملی هم مؤثر باشد، اما به شرطی که آنها در تیم جدید خود تلاش بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در مورد شکل رفتن و جدایی این دو بازیکن هم باید بگویم شکل خوبی نداشت و آنها برای جدا شدن و رفتن می‌توانستند بهتر از این عمل کنند تا هم شأن باشگاه حفظ شده و هم هواداران دلسرد و ناراحت نشوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: امیدوارم بازیکنان بعدی که می‌خواهند به باشگاه‌های دیگر و به‌ویژه باشگاه‌های خارجی بروند به گونه‌ای عمل کنند که هم شأن باشگاه حفظ شود و هم باعث دلسردی و دلخوری هواداران نشوند. قطعاً اگر جدایی بازیکنان شکل خوب و درستی داشته باشد هواداران هم خوشحال می‌شوند، چرا که آنها دوست دارند بازیکنان محبوب‌شان پیشرفت کنند.

باقری در مورد اینکه آیا از باشگاه پرسپولیس صحبتی با وی در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه شده است یا خیر، عنوان کرد: هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادم صحبتی با من نداشته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.