مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس پیشنهاد هنگفت آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس آژانسی که امور حقوقی مربوط به عقد قراردادها و نقل‌و‌انتقال پائولو دیبالا را برعهده دارد، ادعا کرده است که این بازیکن آرژانتینی فعلاً قصد جابه‌جایی ندارد و در زمان مناسب درباره انتقال از تورین تصمیم خواهد گرفت.

کوستاوو ماسکاردی مدعی است که باشگاه بارسلونا برای خرید دیبالا ۸۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است، اما این بازیکن ۲۲ ساله که تابستان سال گذشته با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی به یوونتوس پیوست و در فصل اول حضورش در تورین ۱۹ گل در سری A به‌ثمر رساند و ۹ پاس گل داد، تصمیمی برای ترک بانوی پیر نگرفته است.

ماسکاردی به گاتزامرکاتو، گفت: با صحبت‌هایی که با پائولو و مدیربرنامه‌هایش داشته‌ام، الان می‌دانم که این بازیکن واقعاً در مسیر درستی قدم گذاشته است. یک سال پیش اینتر و میلان هر دو دیبالا را می‌خواستند، اما او تصمیم درستی گرفت و باشگاهی را انتخاب کرد که به او امنیت بیشتری می‌داد. حرفه او در یوونتوس تازه آغاز شده است.

ماسکاردی در پاسخ به این سؤال که آیا دیبالا در یوونتوس خواهد ماند،‌ تأکید کرد: در بازار ممکن است پیشنهادات وسوسه‌انگیز فراوانی به شما شود، اما پائولو نشان داده است که برنامه روشنی برای آینده‌‌اش دارد. اینکه در ماه‌‌های اخیر بارسلونا به جذب دیبالا ابراز تمایل کرده صحت دارد و من فکر می‌کنم که این تیم دو برابر چیزی که یوونتوس برای او خرید پیشنهاد داده است. با این حال برای دیبالا چیزی که در اولویت قرار دارد این است که تجارب خودش را در تیمی که به او فرصت کسب موفقیت در بالاترین سطوح را می‌دهد، بالا ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.