مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا اطمینان دارد که هم‌تیمی آرژانتینی‌اش از بازی‌های رده ملی کنار نخواهد کشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی پس از ناکامی تیم ملی فوتبال آرژانتین در سومین فینال متوالی در سه تورنمنت مختلف و از دست رفتن قهرمانی دیگر برای این تیم اعلام کرد قصد بازنشستگی از رده ملی را دارد. آرژانتینی‌ها پس از ناکامی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آلمان و دو شکست متوالی در دو فینال مسابقات کوپا آمه‌ریکا (۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

در روزهای اخیر اما کمپین‌هایی برای حمایت از کاپیتان آلبی‌سلسته برای ماندن در این تیم به راه افتاده و حتی مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین و دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور حمایت قاطع خود را از مسی ۲۹ ساله اعلام کردند.

لوئیز سوارز که در در دو فصل اخیر برای بارسلونا بازی‌های درخشانی را در کنار مسی و نیمار انجام داده است، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «تنفیلد» اروگوئه گفت: اطمینان دارم که مسی نظرش را تغییر خواهد داد، اما هر تصمیمی که در نهایت بگیرد، او بهترین بازیکن تمامی ادوار خواهد ماند.

وی افزود: با توجه به شناختی که از لئو دارم، مطمئنم که او قصدش برای بازنشستگی از بازی‌های ملی را در لحظه‌ای که ناراحت و درمانده بوده، اعلام کرده است. اگر مسی تصمیم به بازنشستگی بگیرد این شرمی بر فوتبال خواهد بود، اما اطمینان دارم که او دوباره به این موضوع فکر خواهد کرد و تجدیدنظر می‌کند.

مهاجم گلزن بارسا در پایان تأکید کرد: لحظات سختی است. هر کسی این حق را دارد که در مورد زندگی خود تصمیم بگیرد و در نهایت باید به تصمیم گرفته شده، احترام گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.