فدراسیون فوتبال اسپانیا نام ۵ مربی مورد نظر خود را جهت جانشینی ویسنته دل‌بوسکه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل‌بوسکه و مردانش در یورو ۲۰۱۶ نمایش ناامید کننده‌ای داشتند و در نهایت با شکست برابر ایتالیا به خانه برگشتند اما جانشین این مربی ناکام را هیاتی ۳۰ نفری زیر نظر فدراسیون فوتبال اسپانیا مشخص می‌کند.

خواکین کاپاروس مرد شماره یک این فهرست است و فدراسیون فوتبال اسپانیا حتی با وی تماس تلفنی داشته و از او خواسته تا در پایان هفته جلسه‌ای با ماریا ویار داشته باشد.

او مربیگری ویارئال، مایورکا، گرانادا و لوانته را در کارنامه خود داشته و ثابت کرده که صاحب سبک و اندیشه است.

مرد شماره ۲ فهرست مذاکره فدراسیون فوتبال اسپانیا خولن لوپتگی است، مردی که تیم ملی فوتبال اسپانیا در رده سنی زیر ۱۹ و ۲۱ سال را هدایت کرده و عملکرد مثبتی هم داشته است.

او ۴۹ سال سن دارد و در کارنامه خود بازی در کاستیا، رئال مادرید، بارسلونا و رایووایکانو همچنین مربیگری در تیم دوم رئال مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا تا رده سنی زیر ۲۱ سال و تیم فوتبال باشگاه پورتو را یدک می کشد.

سومین گزینه فدراسیون فوتبال اسپانیا، میشل است. مرد ۵۳ ساله که زندگی او در رئال مادرید شکل گرفته و در دوران بازیگری و مربیگری در آکادمی رئال مادرید و تیم اصلی بوده است. مربیگری در ختافه، سویا، المپیاکوس و المپیک مارسی در کارنامه او رویت می‌شود.

گزینه دیگر مربیگری و جایگزینی دل‌بوسکه، پاکو خمس است، مربی ۴۶ ساله گرانادا که هنر اصلی او رساندن تیم‌های دسته دو به لالیگا است.

پنجمین گزینه مورد علاقه فدراسیون فوتبال اسپانیا اما خوسه آنتونیو کاماچو است، مربی صاحب نامی که البته مردم اسپانیا از او خاطرات خوبی ندارند، ناکامی در سال ۲۰۰۲ و شکست‌هایی که با اوساسونا و رئال مادرید داشته برای او کارنامه چندان مثبتی رقم نزده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.