عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی به دلیل کمبود منابع مدیریتی گاه دچار نابسامانی شده، گفت: فراکسیون ورزش مجلس مشکلات را بررسی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون یوسفی با اشاره به اینکه صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به منظور جذب کمک های مالی برای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان این عرصه راه اندازی شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ سال از آغاز فعالیت این صندوق اعتباری گذشته و در طی این سال ها اطلاعات ۴۲۰۰ نفر در سامانه جامع ورزش کشور ثبت شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از اعضا مستمری دریافت می کنند، اظهار کرد: مستمری شامل مدال آورانی می شود که در آوردگاه المپیک، پارالمپیک، بازیهای آسیایی و یا قهرمانی جهان موفق به کسب عنوان شده اند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید کمک کنند تا این صندوق تقویت شود، افزود: متاسفانه در برخی اوقات صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به دلیل کمبود منابع، مشکلات مدیریتی و غیره دچار نابسامانی شده که این امر باید با مدیریت وزرات ورزش و جوانان رفع شود.

یوسفی با اشاره به اینکه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مشکلات و کمبودهای صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش را بررسی خواهد کرد، ادامه داد: نمایندگان خانه ملت تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا عرصه ورزش کشور شاهد رشد روزافزون باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت خاطرنشان کرد: دولتمردان نیز باید با اقدامات مناسب و توجه بیشتر به ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی، موجب تقویت روحیه این بخش از جامعه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.