وزیر ورزش در نخستین جلسه هیات مدیره استقلال گفت : استقلال و پرسپولیس هیچ محدودیتی در جذب بازیکنان مورد نظر خود ندارند ولی ملاک ما رعایت حقوق مردم و حفظ بیت المال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود گودرزی عصر امروز در نخستین جلسه با هیات مدیره جدید باشگاه استقلال با تبریک به هیات مدیره جدید این باشگاه گفت: برنامه ما از ابتدای حضور این بوده که از ناحیه این دوباشگاه بار مالی بر دوش دولت قرار نگیرد و خوشبختانه برنامه های ما جواب داد و این دو تیم در رده‌های دوم و سوم لیگ برتر قرار گرفتند و ثمرات مدیریت مناسب این دو باشگاه در فصل جدید بیشتر نمایان خواهد شد.

دکتر محمود گودرزی افزود : نه استقلال و نه پرسپولیس هیچ محدودیتی در جذب بازیکنان مورد نظر خود نداشته اند ولی ملاک ما رعایت حقوق مردم و حفظ بیت المال است مبنای کار در این دوباشگاه بایستی شفاف و روشن باشد.

وی گفت: این دو تیم متعلق به مردم هستند و باید با آرامش و منطقی انها را مدیریت کرد.

وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره جدید استقلال توصیه کرد با کار مدیریتی منسجم ، یکصدایی ، حرکت بر اساس قانون و مقرارت و قرار گرفتن هیات مدیره در نقش اصلی و تصمیم گیرنده نهایی به موفقیت استقلال بیشتر کمک کنند.

دکتر گودرزی به اعتبار فرهنگی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت: هویت باشگاه و الگو بودن بازیکنان این دو تیم برای هواداران بسیار مورد توجه است و رفتارهای مناسب آنها می تواند در جامعه و هواداران یک موج مثبت ایجاد کند و در هر شکلش نباید به گونه ای رفتار کنیم که چهره فوتبال صدمه بخورد و معتقدم هم استقلال و هم پرسپولیس می توانند یک پرستیژ فرهنگی خوب برای فوتبال ایجاد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.