مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بر اساس هدف‌گذاری چیزی کمتر از قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ برتر را تصور نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مصطفی آجورلو عصر امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با رادیو تبریز با اشاره به اینکه برای پیشتازی تراکتور، ۵ هدف برای فصل جدید برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: بر اساس این هدف گذاری، چیزی کمتر از قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ برتر را تصور نمی‌کنم.

وی هدف‌گذاری دوم را تشکیل کانون هواداران تراکتورسازی عنوان کرد و افزود: هواداران عقبه پرقدرت تیم هستند و باید نظرات هواداران را هم در نظر بگیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه هواداران در آخرین بازی فصل گذشته نشان دادند که هوادارانی بهتر از اروپایی‌ها هستند، تصریح کرد: این هواداران با شادی تیم، شادی کرده و با ناراحتی تیم ناراحتند، صندلی نمی‌شکاند و به تیم مقابل بی‌احترامی نمی‌کند، لذا به عنوان سومین هدف کانون هواداران تیم ساماندهی می‌شوند تا نظرات آنها هم شنیده شود.

آجورلو، ایجاد آکادمی برای آینده سازی فوتبال تراکتورسازی و ایران با استفاده از آقایان وطنی و محمودی را به عنوان بهترین استعدادیابان کشور را یادآور شد و گفت: آینده تراکتورسازی باید از این آکادمی شکل بگیرد و بتوانیم در آینده، بازیکن صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد، یک تیم را به فوتبال حرفه‌ای تبدیل می‌کند، تاکید کرد: نمی‌توان فوتبال پرطرفداری داشته باشیم ولی دستمان پیش این و آن دراز باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه امسال تیمی را بسته‌ایم که ریالی در باشگاه نداریم و بازیکنان سفید امضا با اعتماد به من قرارداد را امضا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مدتی است که در موضوع جذب اسپانسر وقت گذاشته‌ام که در نهایت به یک اسپانسر رسیدیم.

وی در تشریح این طرح، با بیان اینکه اگر یک میلیون عضو سامانه هواداری شوند، ماهیانه ۶ میلیارد درآمد دارد که بر اساس قرارداد، ۵۰ درصد آن، یعنی ۳ میلیارد به باشگاه تراکتور سازی پرداخت می‌شود، ابراز داشت: جمع این مبلغ برای یک میلیون نفر، سالانه ۳۶ میلیارد می‌شود که ظرفیت تراکتورسازی بیش از این تعداد است.

آجورلو با بیان اینکه اگر بیش از ۶ میلیون نفر از طرفداران تراکتورسازی در شمالغرب کشور، در این سامانه عضو شوند، سالیانه ۲۰۰ میلیارد درآمد می‌توانیم داشته باشیم، تصریح کرد: اگر اینگونه باشد، ما می‌توانیم بازیکنان با کیفیت برزیلی بیاوریم تا قدرتمندانه‌تر در بازی‌های لیگ و آسیایی شرکت کنیم.

وی پنجمین هدف خود از حضور در سمت مدیرعاملی تراکتورسازی را یادآور شد و با بیان اینکه من آمده‌ام تیم پرقدرت تراکتورسازی را در شرایط مطلوب به مردم واگذار کنم، ادامه داد: اگر این طرح اسپانسر عملیاتی شود، روزی همین مردم به سهامداران تراکتورسازی تبدیل می‌شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )