تیم ملی ایران قبل از دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اردویی را در ایتالیا برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند قبل از آغاز این رقابت‌ها، اردویی اروپایی را به مدت ۱۰ روز در کشور ایتالیا برگزار خواهد کرد.

این در حالی است که تیم ملی قرار بود دو اردوی اروپایی دیگر را تیرمان امسال در کشورهای ارمنستان و اتریش برگزار کند که این اردوها به خاطر تداخل برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی با برنامه آماده‌سازی باشگاه‌ها برای حضور در لیگ برتر لغو شده بود که البته این موضوع انتقادهای پیاپی کادرفنی تیم ملی و در رأس آنها کی‌روش را به همراه داشت.

بر همین اساس و طبق برنامه جدید ارائه شده که البته فدراسیون فوتبال و کادرفنی نیز بر روی آن به جمع‌بندی و توافق رسیده‌اند مقرر شد تا لیگ برتر ۲ روز زودتر آغاز شده و از آن طرف زودتر از موعد مقرر برای آماده‌سازی تیم ملی متوقف شود.

طبق این برنامه برنامه‌های لیگ برتر در تاریخ ۲ مرداد متوقف شده و اردوی بعدی تیم ملی ۲۳ مرداد آغاز خواهد شد. شاگردان کی‌روش پس از یک حضور در اردو، ۲۴ مرداد کشورمان را جهت برپایی اردویی ۱۰ روزه به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد تا کادرفنی برنامه‌های خود را برای ملی‌پوشان در این اردوی اروپایی اجرایی کند.

در ادامه نیز تیم ملی ۴ شهریور به ایران باز خواهد گشت و پس از یکی دو روز استراحت، اردوی بعدی تیم ملی برای برگزاری دو دیدار مقابل قطر و چین از هفته‌های اول و دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در تهران دنبال خواهد شد.

همچنین طبق برنامه موجود و به این دلیل که لیگ برتر ایتالیا دیرتر از سایر لیگ‌های اروپایی آغاز می‌شود رایزنی‌ها برای پیدا کردن دو حریف از لیگ برتر کالچو آغاز شده و تیم ملی ایران در این اردو با دو حریف باشگاهی از سری آ مصاف خواهد داد.

از سوی دیگر تلاش‌ها برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی ملی دیگر قبل از دیدار با قطر همچنان ادامه دارد و در صورت تحقق این امر، تیم ملی ایرام قبل از دیدار اول خود در مقدماتی جهانی در تهران یک دیدار ملی را برگزار خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )