رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: آیین نامه نقل و انتقالات که متضمن امکان فسخ یک‌طرفه بوده همچنان به قوت خود باقی است.

احمدرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ مبنی بر اینکه چرا قرارداد رامین رضاییان به صورت یک‌طرفه فسخ شده در حالی که طبق اعلام فدراسیون هیچ بازیکنی تا اطلاع ثانوی نمی‌توانست با باشگاهی فسح قرارداد کند، اظهار داشت: در مورد بحث رامین رضاییان چون بنده نسبت به مفاد قرارداد و صورتحساب مالی او هنوز توجیه نیستم نظری در این مورد ندارم.

وی افزود: به طور کلی باید بگویم آیین نامه نقل و انتقالات که متضمن امکان فسخ یک‌طرفه بوده همچنان به قوت خود باقی است و تغییری نکرده است؛ هرچند هیئت رئیسه در مقطعی و در قالب یک تصمیم مدیریتی، اجرای این بخش از آیین نامه را موقتا به حالت تعلیق درآورده بود. حال اینکه این تصمیم پابرجاست یا خیر بنده اطلاعی ندارم و دوستان سازمان لیگ بهتر در جریان هستند که اجرای این تصمیم منتفی شده یا خیر اما آیین نامه، ملاک و اصل است و تصمیمات مدیریتی، موقتی هستند.

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند در خصوص پرونده رضاییان از سازمان لیگ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شرکت کند، عنوان کرد: همه حق مراجعه به ارکان قضایی را دارند ولی نتیجه دعوی قابل پیش بینی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )