رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اردویی مناسب برای تیم ملی در نظر گرفته شده و مسابقات لیگ برتر به موقع برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان گفت: دو برنامه پیشنهادی را در اختیار باشگاه ها قرار داده بودیم تا نظرات خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام کنند تا طبق آن، برنامه ریزی های خود را برای تیم های ملی و برگزاری مسابقات لیگ برتر انجام دهیم.

وی گفت: قرار بود رقابت های لیگ برتر فوتبال در تاریخ ۶ مرداد آغاز شود اما با توجه به عدم برگزاری اردوی تیم ملی و با برنامه ریزی جدید سازمان لیگ و پس از تصویب در هیات رئیسه این سازمان مقرر شد تا ۴ مرداد ماه برگزار شد. بر همین اساس ۴ هفته از رقابت های لیگ برتر انجام خواهد شد و سپس بازیکنان از ۲۳ مرداد ماه در اختیار تیم ملی قرار می گیرند تا به اردوی تدارکاتی خارج از کشور اعزام شوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: قرار است تیم ملی اردوی تدارکاتی خارج از کشور داشته باشد و دو بازی دوستانه انجام خواهد داد و سپس به تهران باز می گردد تا با قطر در روز ۱۱ شهریور ماه به رقابت بپردازد. پس از آن ملی پوشان در روز ۱۶ شهریورماه به چین می روند و پس از پایان این دیدار، رقابت های لیگ ادامه خواهد داشت.

بهروان عنوان کرد: تمام روزهای فیفا، اردوها و بازی های تدارکاتی و دیدارهای رسمی برنامه ریزی شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در واقع اولین تعطیلی لیگ پس ازهفته چهارم و از ۲۳ مرداد ماه آغاز می شود و حدود ۱۵ الی ۱۶ روز طول می کشد و تمام شرایط فوق با قبول باشگاه ها بوده است.

وی افزود: آغاز نقل و انتقالات نیم فصل روز ۱۶ دی ماه بوده و ۲۴ بهمن ماه نیز به پایان می رسد. در واقع هیچ تغییری جز آغاز دو روز زودتر مسابقات در برنامه ها ایجاد نشده است و باشگاه هایی که نگرانی بدنسازی پیش از فصل و در اختیار نداشتن بازیکنان خود بودند، به راحتی و بدون مشکل می توانند برنامه های آماده سازی و بدنسازی تیمهای خود را پیش ببرند. ضمن اینکه برخی خود را برای تیم ملی و باشگاه ها و لیگ نگران نشان دادند اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: قرعه کشی رقابت های لیگ برتر روز ۲۰ تیرماه است. همچنین بررسی برگزاری جام شهدا و سوپر جام را داریم که محل برگزاری این دو رویداد متعاقبا اعلام می شود و به زودی پس از برگزاری نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر مشخص می شود. در نظر داریم تا پیش از شروع رقابت های لیگ برتر، این بازی ها انجام شود که بررسی های لازم در خصوص آن انجام خواهد شد و نتیجه نهایی به زودی اعلام می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.