مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان سازمان لیگ باید بگویند که از چه راهی به آنها ثابت شده که ما صددرصد پول رضائیان را پرداخت نکرده‌ایم و قراردادش را فسخ کرده‌اند.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص فسخ یک طرفه قرارداد رامین رضائیان با این باشگاه گفت:‌ قراردادی که ما فصل گذشته با این بازیکن بستیم قراردادی نبوده که او بتواند آن را یک طرفه فسخ کند و نمی‌دانیم که مسئولان سازمان لیگ با چه مستنداتی قرارداد این بازیکن را فسخ کرده‌اند.

وی ادامه داد: قطعا از رامین رضائیان به دلیل کاری که انجام داده شکایت خواهیم کرد و از سازمان لیگ هم بابت اینکه قرارداد این بازیکن را یک طرفه فسخ کرده شکایت می‌کنیم چرا که باید ببینیم آنها بر چه اساسی به این نتیجه رسیدند که این قرارداد یک طرفه فسخ شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در قرارداد این بازیکن بندی بوده که اگر تا دو هفته بعد از پایان لیگ با او تسویه حساب نشد می‌تواند قراردادش را فسخ کند اما این فسخ قرارداد منوط به موارد دیگری بوده است. ما صددرصد پول این بازیکن را به او پرداخت کرده‌ایم و باید مسئولان سازمان لیگ اعلام کنندکه از چه طریقی به آنها ثابت شده که او صددرصد پولش را نگرفته و قراردادش را فسخ کرده اند.

خمارلو در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی هم اظهار داشت: آخرین بحثی که ما با این بازیکن داشته‌ایم این است که منتظریم از ترکیه بازگردد تا با ما قراردادش را امضا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.