سرمربی جدید تیم ملی برزیل با کاپیتان تیم ملی آرژانتین به خاطر ناکامی جدیدش در رده ملی ابراز همدردی کرد و خواستار روشی جایگزین برای تعیین بازی‌های با استفاده از ضربات پنالتی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست دوباره تیم ملی آرژانتین برابر شیلی در ضربات پنالتی فینال کوپا آمه‌ریکا و خداحافظی لیونل مسی با آلبی‌سلسته پس از این بازی بازتاب گسترده‌ای در سراسر دنیای فوتبال داشته است و خیلی‌ها را بابت دوباره ندیدن ستاره بارسلونا در تورنمنت‌های ملی نگران کرده است.

یکی از آنها تیته، سرمربی جدید تیم ملی برزیل که دو هفته پیش جای دونگا را روی نیمکت سلسائو گرفت، است که با کاپیتان آلبی‌سلسته ابراز همدردی کرد.

تیته به شبکه اسپور‌تی‌وی برزیل گفت: به‌نظر من تعیین کردن برنده بازی‌ها با استفاده از ضربات پنالتی غیرانسانی است. اگر دست من بود روشی جدید برای مشخص کردن برنده بازی‌ها معرفی می‌کردم. بدون شک پنالتی‌ها آزمونی برای محک خوردن کیفیت فنی و قدرت روانی بازیکنان است، اما این کار را می‌توان به شیوه‌های دیگر هم انجام داد. من نمی‌دانم چطور اما اینکه اعتبار یک بازیکن مهم را به خاطر بدشانسی و از دست دادن یک ضربه پنالتی اینطور خدشه‌دار کنیم، انصاف نیست.

تیته در ادامه به تمجید از تیمی پرداخت که خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی شیلی ساخته و با آن قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد.

وی عنوان کرد: شیلی تیم قدرتمندی است و می‌تواند از قدرت و مهارت‌های انفرادی بازیکنانش در کنار هم استفاده کند. این تیم بهترین تیم آمریکای جنوبی از نظر کارآمدی در کار گروهی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.