مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن نیازی به بازیکن ندارد و نباید بازار نقل و انتقالات را شلوغ کنیم.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مسعود حسن‌زاده گفت: در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را فردا می‌گیریم. باید نظر گل‌محمدی و نظر شخص مسعود را هم بپرسم و سپس تصمیم گیری کنیم.

آذری در مورد اینکه حسن‌زاده از بازی نکردن در ذوب آهن ناراحت است گفت: اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد. حسن‌زاده یک بازیکن حرفه‌ای است و اگر بازی نکند و خوشحال باشد غیر طبیعی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه چرا این تیم در خارج از کشور اردو نمی‌زند،گفت: با توجه به شرایط اقتصاد مقاومتی و بودجه ریاضتی باشگاه در خارج از کشور اردو نمی‌زنیم.

آذری در مورد حضور کم‌رنگ تیم ذوب آهن در بازار نقل و انتقالات گفت: ما نیازی به بازیکن نداریم و مگر عقل‌مان کم است که خودمان را قاطی بازار شش‌تایی‌ها کنیم؟! ذوب آهن نیازی به بازیکن ندارد. اگر ما هم به صورت غیرضروری وارد بازار نقل و انتقالات می‌شدیم قطعا این بازار شلوغ‌تر می‌شد. ما فقط دو بازیکن نیاز داریم که آن را جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در وضعیت قاسم‌حدادی‌فر و رجب‌زاده گفت: این دو بازیکن هیچ مشکلی برای ادامه حضور در ذوب آهن ندارند و قراردادشان دو ساله بوده و از نظر مالی هم سال گذشته وضعیت قرارداد این فصل‌شان مشخص شده بود.

وی در مورد حضور ذوب آهن در تورنمنت چهارجهانبه تبریز گفت: ما قرار نیست در تورنمنت چهارجانبه تبریز شرکت کنیم. باشگاه ذوب آهن قرار است در تورنمنت چهارجانبه‌ای که باشگاه خونه به خونه برگزار می‌کند حاضر شود. در این مسابقات تیم خونه به خونه، ما و پرسپولیس حضور خواهیم داشت و یک تیم دیگر هم در این مسابقات حاضر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.