سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برای پست هافبک ۴ گزینه داریم که کفشگری یکی از آنها است.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل‌و‌انتقالات اظهار داشت: سعی کردیم اسکلت تیم را حفظ کرده و تقریبا ۵۰ درصد نفرات‌‌مان را تغییر داده‌ایم. ۵ بازیکن در مقطع سنی زیر ۲۳ سال جذب کرده‌ایم که آینده خوبی در انتظار آنها خواهد بود و می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی افزود: یک مدافع نیجریه‌ای و یک هافبک کره‌ای به زودی به ایران می‌آیند تا به تیم اضافه شوند. همچنان در پست‌های دروازه‌بان، دفاع میانی، هافبک وسط و خط حمله به دنبال بازیکن جدید هستیم که در یک دو پست اولویت با بازیکن خارجی است و اگر شرایط برای جذب آنها مهیا نشود به دنبال گزینه‌ خارجی خواهیم بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد اینکه گفته می‌شود مهرداد کفشگری در آستانه پیوستن به این تیم است، یادآور شد: با این بازیکن مذاکراتی انجام شده و در حال بررسی شرایط هستیم. به غیر از کفشگری ۳ گزینه دیگر هم در پست خط میانی مدنظر داریم و سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

دست‌نشان در پاسخ به این سوال که آیا از خرید‌های تیمش رضایت دارد و فکر می‌کند تیمش بتواند در لیگ برتر ماندنی شود، گفت: به هر حال ما در حد توان‌مان در حال یارگیری هستیم و سعی می‌کنیم تیمی را ببندیم که بتواند در لیگ نتایج خوبی گرفته و از حیثیت فوتبال آبادان دفاع کند. تا الان بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم بازیکنانی دیگری که مدنظرمان هستند را هم جذب کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که نگران نیستند که تیم به سرنوشت نفت تهران مواجه شود، گفت: ان‌شاالله که این اتفاق رخ نمی‌دهد. آبادان به تیم صنعت نفت و پالایشگاهش زنده است و برای زنده نگه داشتن مردم آبادان قطعا مسئولان از تیم ما حمایت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.