قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: ظاهرا بازی‌های لیگ یکی دو روز زودتر از موعد قبلی آغاز می‌شود اما اگر سازمان لیگ بگوید همین حالا هم آماده بازی هستیم.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات‌مان را به صورت مرتب پیگیری می‌کنیم و قرار است پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل جنوب شیبان در زمین اختصاصی خودمان انجام دهیم.

وی افزود: تمرینات به صورت فشرده تا روز ۱۵ تیر برگزار خواهد شد و به بازیکنان ۲ روز استراحت می‌دهیم و سپس روز ۱۸ تیر برای برپایی اردو راهی هتل المپیک تهران خواهیم شد. هدف ما از سفر به تهران برگزاری چند مسابقه دوستانه است که این بازی‌ها را هماهنگ خواهیم کرد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص تغییر در برنامه آغاز لیگ شانزدهم گفت: برای من اصلا مهم نیست. لیگ قرار است چند روز زودتر شروع شود که ما هم آماده بازی هستیم. همین حالا هم به ما بگویند مشکلی نداریم و بازی می‌کنیم! اردوهایمان به موقع بوده و تمرینات‌مان را هم طبق برنامه پیش بردیم و خوشبختانه تیمی آماده داریم.

پورکیانی در خصوص آخرین وضعیت فیلیپه گلر برزیلی گفت: در مورد این بازیکن هیچ مشکلی وجود ندارد و او در حال فراهم کردن مقدمات دریافت رضایتنامه و کارهای ویزایش است. ضمن آنکه ۳ دروازه‌بان خوب دیگر هم داریم و گلر برزیلی ما هم نهایتا تا ۲-۳ روز دیگر به اهواز خواهد آمد.

وی در پایان گفت: تیم ما از لحاظ بازیکن تکمیل شده و بعید است بازیکن دیگری جذب کنیم و با همین نفرات برای لیگ شانزدهم آماده خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.