بازیکن تازه وارد پرسپولیس گفت: به خاطر علی دایی به صبای قم رفتم، اما وقتی او از این تیم رفت با نظر مثبت برانکو به پرسپولیس آمدم.

صادق محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: بحث آمدن من به پرسپولیس مربوط به یک ماه پیش است، اما وقتی علی دایی خواهان پیوستنم به تیم صبای قم شد به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت دادم تا اینکه دایی از این تیم جدا شد و من هم به پرسپولیس آمدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو او را می‌شناسد و با نظر این مربی به پرسپولیس آمده است، عنوان کرد: تا آنجا که می‌دانم با نظر مثبت برانکو این انتقال انجام شده است و نمی‌تواند غیر از این باشد.

بازیکن تازه وارد پرسپولیس در مورد شرایط سنی و پست بازی‌اش نیز توضیح داد: سن واقعی من ۲۰ سال است و در تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران در پست دفاع راست بازی می‌کردم، اما در ملوان بیشتر در پست هافبک راست بودم. قرار است در پرسپولیس هم بیشتر در پست دفاع راست به میدان بروم.

محرمی درباره اینکه آیا می‌تواند جانشین خوبی برای رامین رضاییان در صورت جدایی این بازیکن از پرسپولیس باشد، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در پرسپولیس بازیکن مؤثری باشم. می‌دانم که بازی کردن در پرسپولیس بسیار سخت است و امیدوارم بتوانم در این تیم بازی‌های خوبی انجام داده و خواسته‌های کادر فنی را برآورده سازم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.