اعضای کاروان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای برپایی اردویی تدارکاتی راهی ترکیه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در حالی صبح امروز، جهت برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر راهی کشور ترکیه شد که در این اردوی به مصاف دو تیم رومانیایی و تیم صاحب نام فنرباچه ترکیه خواهد رفت.

در ادامه به معرفی سه حریف تدارکاتی گسترش فولاد می پردازیم:

پنج شنبه ۱۰ تیر – ۳۰ ژوئن – ساعت ۱۷ به وقت محلی

باشگاه ورزشی شهرداری ایاشی؛ تیمی که توانسته سهمیه پلی آف لیگ اروپا را به دست آورد. شهرداری ایاشی در سال ۲۰۱۰ با ادغام با سایر تیم های این شهر تشکیل شد و توانست در عرض ۶ سال به سطح فوتبال این کشور برسد. این تیم در فصل جاری در سید و گروه دوم رقابت های لیگ رومانی قرار گرفت و با توجه به رتبه اول این تیم در این سید و کسب رتبه هفتمی در جدول کل با پیروزی در بازی حذفی پایانی توانست در پلی آف لیگ اروپا حضور یابد. آنها در این مرحله به مصاف هایدوک اشپیلیت از کرواسی خواهند رفت

نیکولو ناپولی ایتالیایی هدایت آبی وسفید پوشان شهرداری ایاشی را برعهده دارد و هفت بازیکن از کشورهای بوسنی هرزگوین، پرتغال، ایتالیا، مجارستان، کرواسی و صربستان در این تیم حضور دارند. آندره کاریستای با هفت گل و جیانمارکو پیکونی با ۳ گل بیشترین گل را برای آبی و سفید پوشان به ثمر رسانده اند.

یکشنبه ۱۳ تیر – ۳ جولای – ساعت ۱۷ به وقت محلی

فنرباغچه

بدون شک بسیاری از فوتبالدوستان شناخت کافی از این تیم دارند. این تیم توسط امپراطوری عثمانی در سال ۱۹۰۷ میلادی تاسیس شده است و قناری های زرد استانبول، ۳۴ جام قهرمانی کسب کرده اند که ۱۹ عدد آن ها متعلق به لیگ برتر ترکیه است. این تیم در فصل گشته با هدایت پریرا رقابت جذابی با بشیکتاش ترکیه داشتند و به رتبه دوم سوپر لیگ ترکیه رسیدند.

حضور بازیکنانی از جمله نانی، فن پرسی، فرناندائو، میرلس و دیه گو این تیم را تا یک چهارم نهایی لیگ اروپا رساند. فرناندائو و فن پرسی روی هم ۳۰ گل برای آبی و زرد پوشان استانبول به ثمر رساند. این دیدار تدارکاتی به میزبانی آکادمی باشگاه فنرباچه برگزار خواهد شد.

پنج شنبه ۱۷ تیر – ۷ جولای – ساعت ۱۷ به وقت محلی

ولونتاری

شهری با جمعیت ۴۲ هزار نفر، در سال ۲۰۱۰ تصمیم به ایجاد باشگاهی با نام شهر خود گرفت. باشگاهی که توانست با نایب قهرمانی و قهرمانی در لیگ چهارم ، سوم و دوم به سطح اول فوتبال رومانی برسد و در این فصل نیز با قرارگیری در رتبه دوازدهم شانس بقا در لیگ اول رومانی را داشته باشد.

زرشکی پوشان این شهر در خط حمله موفق بوده اند. آدریان بالان یکی از موفق ترین بازیکنان این تیم در فصل گذشته بود که توانست ۱۱ گل برای این تیم به ثمر برساند. با توجه به تقویت این تیم برای فصل جاری به نظر می رسد دیدار تداکارتی این تیم مقابل گسترش فولاد محک مناسبی برای شاگردان کمالوند باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.