سرپرست تیم فوتبال سپاهان آخرین شرایط این تیم را تشریح کرد و در خصوص جدایی علی کریمی از جمع زرد پوشان نیز توضیحاتی را ارائه داد.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه تیم ما تقریبا کامل شده و در هفته‌های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان نیز با تمام وجود تمریناتشان را دنبال می‌کنند تا برای حضور هر چه قدرتمند تر در لیگ آماده شوند.

وی در رابطه با تاریخ شروع اردوی خارج از کشور سپاهان افزود: طبق برنامه کارها را پیش می‌بریم. اما سعی داریم تا ابتدا زمان و کشور برگزاری اردو را قطعی کنیم و بعد این مساله را مطرح کنیم. فعلا در حال بررسی برای برگزاری اردوی خارج از کشور هستیم.

سرپرست تیم سپاهان در خصوص جدایی علی کریمی و جایگزین وی در این تیم اظهار کرد: علی کریمی در هفته اخیر با توافق با مسئولان باشگاه از سپاهان جدا شد و برای مذاکره به کشور کرواسی رفت. فرید بهزادی که جایگزین علی کریمی است نیز به جمع ما اضافه شده و همراه سایر بازیکنان تمریناتش را دنبال می‌کند.

اخوان در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان امسال تیم جوانی است و تا اینجای کار نیز روند آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم امسال در لیگ روند موفقیت‌هاسمان را تکرار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.