کاپیتان سه‌شیر قصد کناره‌گیری از تیم ملی فوتبال انگلیس را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی در پی باخت ۲ بر یک شب گذشته (دوشنبه) انگلیس مقابل ایسلند در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ و حذف از این رقابت‌ها که یکی از تحقیرآمیزترین شکست‌های تاریخ سه‌شیر بود، به خبرنگاران گفت: احساس ناراحتی می‌کنم و حرص می‌خورم. هضم این شکست واقعاً سخت است. پس از آن شروع خوب، فرصت خوبی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها داشتیم، اما دو گل احمقانه خوردیم. بابت این شکست واقعاً‌ ناراحت هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: هاجسون پس از بازی، بازیکنان را در رختکن دور خود جمع و تصمیمش برای بازنشستگی را اعلام کرد. ما هم از کارهایی که او برای تیم در این مدت انجام داد، قدردانی کردیم. او برای بازیکنانی که اولین حضورشان در تیم ملی را تجربه می‌کردند، خیلی زحمت کشید و نباید این را فراموش کنیم.

کاپیتان سه‌شیر تصریح کرد: دیدن چنین شرایطی واقعاً سخت است، اما آینده روشن است. به طور حتم کمی زمان می‌برد تا حذف از یورو ۲۰۱۶ را هضم کنیم، اما باید هر چه زودتر تکانی به خودمان بدهیم و حرکت رو به جلویی داشته باشیم. پیش از این مسابقات هم گفته بودم که از بازی برای انگلیس احساس غرور می‌کنم. خیلی مشتاقم ببینیم که چه کسی هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده خواهد گرفت و اگر مربی بعدی انتخابم کند، آماده بازی برای تیم ملی کشورم هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.