«لیونل مسی» بعد از شکست روز دوشنبه این تیم در فینال «کوپا آمه ریکا» مقابل شیلی، خداحافظی اش را از تیم ملی اعلام کرد با این حال اسطوره فوتبال آرژانتین از وی خواسته از تصمیمش برگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دیه‌گو مارادونا» تاکید می کند که «لیونل مسی» نباید وعده خود را مبنی بر ترک تیم ملی عملی کند. «مسی» احساساتی بعد از اینکه روز دوشنبه در فینال «کوپا آمه ریکا» ضربه پنالتی خود را از دست داد و منجر به شکست تلخ ۴ بر ۲ تیم ملی کشورش مقابل شیلی شد، تعجب همگان را با اعلام خداحافظی از بازی های ملی برانگیخت.

تصمیم این بازیکن ۲۹ ساله به دلیل سومین شکست پیاپی آرژانتین در یک فینال بزرگ بود، در نتیجه حسرت ۲۳ ساله آنها برای کسب عنوان قهرمانی هنوز ادامه دارد.

اما «دیه‌گو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین (و یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ)، به عنوان کسی که هدایت تیم ملی این کشور را بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ بر عهده داشته است، به «مسی» گفت که باید در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کند.

«مارادونا» گفت: «مسی» باید در تیم ملی بماند. او به روسیه خواهد رفت تا قهرمان جهان شود. او باید بیشتر به بچه هایی تکیه کند که می توانند به حرکت رو به جلوی تیم کمک کنند و به کسانی که می گویند آنها مجبورند که بروند، کمتر اهمیت دهد. آنهایی که می گویند «مسی» باید از فوتبال خداحافظی کند این را می گویند تا ما نفهمیم که فوتبال آرژانتین به چه فاجعه ای تبدیل شده است.

تصمیم «مسی» برای بازنشستگی از متلاشی شدن فدراسیون فوتبال آرژانتین سرچشمه می گیرد.

«مارادونا» درباره اینکه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آرژانتین با جنجال و عدم قطعیت خدشه دار شده است، افزود: به خاطر اتفاقاتی که برای فوتبال آرژانتین در حال رخ دادن است، خیلی متأسفم و خیلی ناراحتم. در شرایط بدی هستیم٬ دیگر به آخر خط رسیده ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.