بنا بر اعلام کادرپزشکی به احتمال زیاد دروسی در دیدار با آلمان نمی‌تواند ایتالیا را همراهی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان مسابقه تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا که در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۶ اروپا برگزار شد و با پیروزی ۲ بر صفر آتزوری‌ها به پایان رسید، یک اتفاق نگران کننده برای ایتالیایی ها رخ داد چرا که دانیله د‌روسی از ناحیه لگن دچار مصدومیت شد.

مصدومیت د‌روسی به حدی بود که کونته سرمربی ایتالیا در دقیقه ۵۳ وی را از زمین مسابقه بیرون کشید و تیاگو موتا را جایگزین او کرد.

ایتالیایی ها در کام شیرینی بر اسپانیا به سر می بردند که دقایقی پیش کادر پزشکی ایتالیا اعلام کرد که معاینه ها روی هافبک میانی تیم‌ملی کشورشان ادامه دارد و احتمال می رود که این بازیکن نتواند در دیدار با تیم ملی‌ آلمان که شنبه هفته آینده باید در بوردو برگزار شود، ایتالیا را همراهی کند.

خبر غیبت احتمالی د‌روسی در حالی مخابره می‌شود که تیاگو موتا هم به دلیل دو کارته بودن در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ غایب است و کونته با چالش بزرگی برای انتخاب بازیکن در میانه زمین مواجه خواهد شد.

کونته در واکنش به اظهارات اولیه کادر پزشکی ایتالیا قویا اعلام کرده است که برای دیدار با آلمان بازیکنانش با امادگی کامل نیاز دارد. هر چند می خواهد بهترین تصمیم در مورد بازیکن مصدوم تیمش گرفته شود.

پاسخ نهایی معاینات پزشکی فردا به صورت شفاف تر اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.