سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: ما در ۸ سال گذشته در همه بازی‌هایی که مقابل ایتالیا داشتیم بر آنها غلبه کردیم اما امشب شب آنها بود نه ما.

به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از حذف این تیم در یورو ۲۰۱۶ گفت: ما در ۸ سال گذشته در همه بازی‌هایی که مقابل ایتالیا داشتیم بر آنها غلبه کردیم اما امشب شب آنها بود نه ما.

وی در پاسخ به این سوال که قصد استعفا دارید یا نه ادامه داد: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام. طی چند روز آینده باید جلساتی را با مقامات فوتبال اسپانیا برگزار کنم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. اگر دقیقا می‌خواهید بدانید که وضعیتم در تیم ملی اسپانیا به کجا خواهد رسید، بهتر است با رئیس فدراسیون اسپانیا سوال کنید و از او پاسخ نهایی را بگیرید.

دل بوسکه تصریح کرد: ما زمان بدی مقابل ایتالیا شکست خوردیم اما بدون شک این شکست برای ما مایه خجالت نخواهد بود چرا که در این ۸ سال برای اولین بار مقابل ایتالیا شکست خوردیم. ایتالیا امروز خیلی خوب بازی کرد و توانست با قدرت بدنی بالا ما را شکست دهد.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم بهتر از ایتالیا عمل کردیم اما متاسفانه خوش شانس نبودیم. ما حتی به پدرو بازی دادیم تا فرصت‌های بیشتری به دست بیاوریم و در اواخر بازی هم فرصت‌هایی داشت اما نتوانست دروازه ایتالیا را باز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.